Kendi haline bırakışın kabulleniş mi, yoksa derin bir vazgeçiş mi?

Günaydın, bazen vazgeçmek en doğrusudur 💁‍♀️

Kendi haline bırakışın kabulleniş mi, yoksa derin bir vazgeçiş mi?
Cevapla