İnsanları düşünmeyi bırakıp kendi hayatınıza bakıyor musunuz?

Yoksa sürekli birileri için mi yaşıyorsunuz, kendiniz için aslında çok az şey mi yapıyorsunuz. Herkesi 2. Plana atıp kendimizi 1. Plana nasıl alabiliriz, nasıl başarabiliriz bunu?

İnsanları düşünmeyi bırakıp kendi hayatınıza bakıyor musunuz?
Cevapla