Bu kadar iyi erkekler var mı gerçekten , ya rol yapıyorsa? Bunu nasıl anlarım?

Bana bebekmişim gibi davranıyor, destekliyor, kısıtlamıyor. Kız çevresi yok, prenses değil, anne kuzusu değil. Hesabı bölmüyor, sürekli ihtiyacın varsa destek olayım maddi açıdan diyor ( ben almıyorum ama hep teklif ediyor) İlk görüşmemizde sarılmak için izin bile aldı, dün ilk defa öpüştük, onun içinde izin aldı önceden, belimden falan sarılırken rahatsız olursan mutlaka söyle dedi… bu kadar iyi birimi gerçekten, inanamıyorum. E herhalde bana böyle biri yakışır, bende aynı onun gibiyim ama bu kadar iyi birini bulacağıma umudum yoktu🫠🫠

Bu kadar iyi erkekler var mı gerçekten , ya rol yapıyorsa? Bunu nasıl anlarım?
Cevapla