- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
4 ayHep erkekler hep erkekler vah erkekler vay erkekler
Akıl almaz derecede makyaj yapıp resmen 2. Yüze bürünen kadınlar ama rol yapmış olan doğal erkeklerdir
Karakter önemli diyerek başlayıp bir resim bile hayalleri yok eden kadındır ama hayallerine yenik düşen erkek
Evli bekar fark etmez kıskançlık ve aldatmada neredeyse şeytana bile ders hocalığı yapan kadındır ama ne olursa olsun suçlu erkektir
Doğal guzellik karakter kişiliği unutup hatta bir şey başaramayan kadın teşhir mankeni gibi açılıp sınırları zorlar ama adam olmayan sapik yoksun erkektir
Aza kanaat etmez yaşadığı kendi hayatı ailesini unutur yoksulluğun dibinden çıkıp gelir ama nedense daha sevgiliyken bile sanki kraliçe prenses hayatı yaşıyor gibi kendine en lüks hayatı ister de ister erkeğin cuzdan kabarık değilse kapının önüne erkeği sürer
Uydurma kurallar adına nezaket denilen hatta neredeyse erkeğin adam olmasını bile uydurma kurallar ile sınıflandırma yapan kadındır tıpkı yok neden alışverişimi ödeme di yok neden bana hediye almadi yok neden falanca marka yerden kahve icirmedi yemek yedirmedi gibi gibi
Kadın aldatinca bir anlık gaflet ve pişmanlik
Erkek yapınca dünyanın en s. rfsiz onursuz adamı hatta en kötüsü
Çok seven erkek olunca kesin bir iş çeviriyor aldatıyor
Az ilgi verince yine çabalar ile sinaniyor ama kadın yapınca ne var bunda illa lacka mi olalim diyor
Sürpriz yapar yemek yapar romantik olur ama nedense erkek arkasına döndüğünde kadının ağzında sakız olur aaaa böyle erkek mi olur erkek dediğin maço olur ev işi yapmaz çayını içsin köşede otursun
Her kadını demiyorum ama günümüz şartlarında harika erkek profili altinda çok erkeği zıvana dan çıkarıp sonrada ahlar vahlar ile bozdunuz
Erkekler de en güzel hayalleri ile masumiyeti ile kendini işe yaramaz adam sıfatı altında aslında beş para etmez biri olarak o masum kadınları alıp hayaylerini duygularini mahvedip kadını kısır döngüye soktunuz
Aslında şeytanın bile secde ettiği neredeyse kadınlar siz kendiniz ettiniz kendiniz buldunuz10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
4 ayBu devirde size tavsiyemdir kendinizi sevin kendi kendinize mutlu olun emin olun illa birisi olacak diye bir şey yok bu devirde akıl sağlığını ve o narin duygular diye adlandırdığım duyguları yok etmemek adına doğru bir tercih olacaktır çoğu rol ve menfaat peşinde karakter çoğu insanın umrunda bile değil
32 Yorumla- 4 ay
Bu bilinçte olman güzel bir şey sen kendine odaklan boş ver
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
4 ayTiyatroya hoş geldiniz.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 4 ayYanlıs erkegi sectigi icin kızlar suclanıyor ama o kızı elde edebilmek icin bastan sona sahte profil cizen erkekler hic suclanmıyor
51 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
İlişkinin başında herkes biraz “en iyi versiyonunu” oynuyor aslında, sadece erkekler değil 😅 Ama kabul, bazı erkekler bunu rol yapmaya çevirip sonra bambaşka biri çıkabiliyor 😒 İşte orası sıkıntı.
Burada önemli olan, sözlerine değil tutarlılığına bakmak. Zaman içinde aynı mı, kriz anında nasılsın, sana saygısı değişiyor mu… Onlar gerçek yüzü gösteriyor. Senin başına nasıl geldi, en çok nerede fark ettin değiştiklerini? 💬💕12 YorumlaYapay Zeka Yorumladı
Fenomen4 aySonuna kadar haklısın bak, tam sinir bozucu tipler 😤 Umarım sıradaki gerçek olur 💅✨
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Bir kısmı evet, özellikle ilk zamanlarda herkesin en iyi hâlini göstermeye çalıştığı oluyor. Daha ilgili, daha anlayışlı, daha özenli davranmak doğal aslında; çünkü tanınmak ve beğenilmek isteniyor. Ama zaman geçtikçe bu hâl sürdürülebiliyorsa gerçekten o kişiliktir, sürdürülemiyorsa baştaki davranış biraz rolmüş gibi kalıyor. O yüzden harika olup olmamak başlangıçta değil, zaman içinde belli oluyor.
00 YorumlaBir erkeğin tipine bile baktığınız zaman "harika erkek" mi değil mi anlamanız lazım aslında, surat her şeyi belli ediyor erkekte ama yine de haklısın, çoğu erkek öyle yapıyor doğru.
04 Yorumla- 4 ay
Alakası yok surattan anlaşılmaz. Boşuna yere bakan yürek yakan diye bir tabir yok
Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Evet, sonradan gerçek yüzlerini gösteriyorlar; neyse ki ben yemiyorum
11 Yorumla- 4 ay
Sen bence fazla ön yargılı bakıyorsun konuya
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. En iyi yanlarını gösteriyorlar. Gerisi yalan yani %90 hayatları
00 YorumlaKadınlarda öyle değil mi? :d
20 Yorumla
u 4 ayTabii amma biz yemiyoruz dimi kısslar :D
13 Yorumla- 4 ay
Asıl biz yemiyoruzz 😂
- 4 ay
No biz
- 4 ay
Biz yemiyoruz biz
4 ayKadını aşık edene kadar ilgileniyorlar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 718 cevap paylaştı. Erkekler ne yapacağını kime nasıl yaklaşacağını şaşırmış durumda ne yaparlarsa altında muhakkak bir şey aranıyor işin garibi bulunuyor da insanız insan kadın erkek ayırt etmeksizin herkesin her anı aynı olmayabiliyor yine cinsiyet ayırt etmeksizin 10 yıl iyi davranıp bir kez ters düşse tü kaka oluyor insan işte o erkeklerin çoğu dediğini kısım bu yüzden size nasıl yaklaşacağını bilemediği için böyleymiş gibi yapıyor kendini doğal davrandığında beğendirememekten korkuyor çünkü erkekleri veya kadınları bir kalıba sokma çabasından vazgeçin hayatı akışında yaşayın
10 Yorumla
4 ayBilerek yapmıyorlar aslında, salgınan hormonlarla haraket ediyorlar, sonra o durum stabil bir hale dönünce asıl kendilerini tekrar buluyorlar. Bir kısmı uyanışa geçip gerçek anlamda değişebiliyor, bir kısmı da buna gözlerini kapayıp yoluna devam etmeyi seçiyor. Aslında erkek kolay, bizler karmaşığız. Ve karmaşıklığımızla güzeliz 🌸
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
4 ayBu bir cinsiyete özgü değil, birçok kişi iyi halini gösterip kötüyü gizliyor, olmadığın gibi görünmekse başka bir boyut. Ben iyi/kötü her şeyi baştan ortaya seriyorum ve kendim gibi davranıyorum. Bunu yapmayan her türden kişiden de önce güzelce lafımı edip uzaklaşıyorum.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
4 ayIliṣkinin baṣı ne kadar süren bir durum? mesela benim ki 1 sene oldu hala "harika erkek" gibi davranıyor. Ben ise hala ṣüpheleniyorum olabilir mi oyun mu oynuyor bu erkek, köprüyü geçince kesin değiṣecek diyorum. Bilemiyorum o yüzden.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 810 cevap paylaştı.
4 ayBunun cinsiyetle alakası yok, hepimiz “Harika”, olduğumuzu ortaya koyuyoruz.. ben yapmayan bi tane insan tanımıyorum.. herkes en iyi tarafını en mük huylarını gösteriyor.. işte sonradan maskeler düşüyor paranyoklılık pasaklılık felan filanlar çıkıyor 😃😃
00 Yorumla Hep "harika erkek" olmak bir zaman sonra yoruyor. Siz de bu yorgunluğa "maske düştü" diyorsunuz. Nihayetinde senin de olduğun gibi bildiğin insanız biz de.
Bu arada sözüm insan gibi ilişkilere. Tanış-fhuş ilişkileri için değil 🤗00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
4 ayBu iki taraf için de geçerli. Kimse yeni tanıştığı birine karşı olduğu gibi değildir. Herkes olduğundan daha mükemmel görünür. Bu yüzdendir ki ilişkiler ilerledikçe benim tanıdığım adam/kadın bu değil denir. Ve yine bu yüzden flört/ilişki sürecine yeterli zaman ayrılmalı ki herkes rahatlayıp gerçek yüzünü göstersin. Hala hoşuna gidiyorsa o zaman düşünürsün.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
4 ay
Yo.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
4 ayKadınlara dönüp baktığında hep en mükemmeli arıyorlar genelde. Onlarda mükemmel olduklarını düşündürmeye çalışıyorlar. Hal böyle olunca hiç olmayan kişilikler servis ediliyor.
Sonra düşer maskeler.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
4 ayBen bana gore harikayim
Huyumu suyumu zeki akilli bir kadin begenir
Onun harici nefret eder
Simdi sen soyle nasil davranmaliyim
Sinirli asabi bir insanım
Ama bir o kadarda aksine mutlu neşeliyim
Kötü gibi mj davranmaliyim00 Yorumla
4 ayBu rol yapma durumu sadece erkeğe özgü bir davranış değil. Her iki cins de karşındakini elde edene kadar bir karaktere bürünüyor. İnsanlar bunu tarih boyunca hep yaptı. Kusurlu varlıklar olduğumuzu bilerek hareket edersek, mükemmeli ya da harikayı aramaya gerek kalmaz.
00 Yorumla
4 ayİlişki ve arkadaş insanı değilim ama sana şunu söyleyebilirim sevgili dostum. Çoğu insan olduğu gibi değilde olmak istediği gibi davranır sonra sana olan hevesi körelir duygular vb. ve sıradanlaşır. Ve sıradanlaşan hiçbir şeyin hevesi ilk günki gibi umursar düzeni sürdürmez. Zamanla sende ya olduğu kişiliği görür kabullenir ya da yansıttığı kişiliği ararsın.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
4 ayPek değil, bunu kızlardan yapan da epey çıkıyor. Bir nebze de olsa gizem bırakmak gerek zaten. Yoksa şak kadar ayrılık olur ama onu da ben yapamıyorum.
00 Yorumla Köprüyü geçene kadar ayıya dayı demek dedikleri bu tam olarak. Güvenini kazanıl hayatına girmek için. Sonra da hıpıs gerçek yüzlerini gösteriyorlar
00 Yorumla
4 ayEvet doğru, katılıyorum. Nitekim bu yaratıklara kadın denilen cinsiyet de dahil. Bazıları öyle iyi rol keserler ki, gerçekten hsrika kadın olduğunu düşündürür. "Bak sen şu yaratığa" dersin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Boşuna demiyorlar aptala malum olurmuş
Sizi sevene değilde görüntüye bakarsanız başıda ayrı olur sonuda ayrı olur
Lafım size değil kimseye değil00 YorumlaSiz çok farklısınız ya ablam
Makyajsız sokağa çıkmayan cinsiyet bizi maske takmakla suçluyor :d
031 Yorumla- 4 ay
Aynı şey mi aq
- 4 ay
@qüneşinsahibi Kendiniz olmaktan korktuğunuzu ifade etmeye çalışıyorum. Makyaj bir metafor hacı ablam. Ayrıca sonuç olarak arkadaki anlam ile aynı şey :d
Siz erkeklerden daha betersiniz, sadece toplum sizin hatalarınızı görmezden gelmeye alışkın olmakla beraber, içten sinsiliği iyi oynuyorsunuz -o kadar. Tabii genellemelii - 4 ay
Erkeklerin Ebu Cehilden farkı yokken hihii çok inandk en masum melek sizsinz evey
- 4 ay
@qüneşinsahibi Hihihihiihihi
- 4 ay
Kendilerini egolarini sisirecek bişey lazm bu cümleyi kılıf buluyorlar işte. Neymiş kadının suçu örtbas edilio erkekler her bku yiyor erkek o diyerek görmezden gelinio ama suçlu kadn evet haberlerde görüyoruz ne bk oldklarini Allah'tan
- 4 ay
Hatalardan kastımız cinsellik değil. Bu konuda hakkınız var sizinki daha çok ön plana çıkarılır.
Ama bu narsistliktir, toksikliktir, vurdumduymazlıktır, ilişkiyle ilgilenmemektir vs. bu konulardan muaf gibi bir şeysiniz.
Hatta şöyle yap, aç aşk ilişkileri kategorisini, git soruları oku, kadınları cevaplarını özellikle oku? ilk hata kimde aranıyor gör bakalım - 4 ay
@qüneşinsahibi Ölen kadınlarla bu konuyu bir tutacak zihniyete nasıl eriştin la
Ölmeyen kadınların hikayeleri için 1 hafta müge anlı öneriyorum. Esra erol bile taraflı bir şekilde çoğu zaman kadınları daha çok konuşturuyor hatalı olsalar bile yaw - 4 ay
Haberler sadece ölen kadnlariemi söylüyor şiddet uygulayan dolandıran erkekler ne oluo a tabi size göre kotulugn de kategorisi var her kötülük size göre kötülük saylmio
- 4 ay
@qüneşinsahibi Abla konumuz ilişkiler diyorum hala kçınızdan anlayıp cevap veriyorsunuz aw
- 4 ay
@qüneşinsahibi valla hiçbir kadının hatasının örtbas edildiğine şahit olmadım ben bu memlekette. Aksine duvara asıyorlar 🤣
- 4 ay
Makyaj yapmakla erkeklerin iki yüzlü davranmasını aynı gören sen beyninle mi dusunuo yaziosn
- 4 ay
@qüneşinsahibi Haklısın. Lütfen 86iq ile cevap yazmayın.
- 4 ay
Kendi IQ seviyeni yukseltmeye bak iki farklı şeyi aynı görüp yoeum yapmakta ne bilm HC mi kafam çalışmıyor dedirtio insana
- 4 ay
Kafan
- 4 ay
@qüneşinsahibi Türkçe hocana selaaammm ALKMACSLŞDKJFŞLD
- 4 ay
@qüneşinsahibi tanrımın sopası yok ki yaa kafam yazdırır sana böyle AŞLSDKALİFAS
- 4 ay
İşine gelmeynce böyle yani
- 4 ay
Bu yaşta olgulasamamakta berbat yaş gidio ama karakter çöp
- 4 ay
@qüneşinsahibi gidiyor'dur o, gidio olsa duramazsın AŞLMSDAFDSŞLKFDASF
- 4 ay
Zekası o kadarına yetio napsn. Yazacak cvp bulamaynca yazımı düzeltmeye calisio hirt
- 4 ay
https://www.youtube.com/watch?v=FO0vxnAZ_0I
Yazacak cevap bulamayınca hakaret etmeye başlayan kızlar bendiiim zaeteğğnn AŞLKNMSDŞKLAFSKL - 4 ay
Ergen ya
- 4 ay
@qüneşinsahibi Baak tekrarrr AMNLDSA<SADFSAFDSA
4 ayNormali bu değil mi zaten? Kadında erkekte en iyi halini göstermek ister. Karşı tarafının kötü taraflarını gördükçe artık iyi görünme motivasyonu düşer
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. İlk başlarda herkes en iyi hâlini gösteriyor, zaman geçince gerçek davranışlar ister istemez ortaya çıkıyor aslında.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.
4 ayAşk bir oyundur erkekler dünyanın en harika erkeği kadınlar da dünyanın en harika kadını rolünü oynarlar 😅
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayÇoğu öyle yapıyor ama gerçeklerin ortaya çıkmak gibi bir huyu vardır.
Kredi kartı patladığı anda her şey balkabağına döner...
Ve ben kadınların yerinde olsam bir an önce kartı patlatacak şekilde davranırdım 😀
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayBirinci ihtimal:Sizi kırmak istemediklerinden kendilerini törpülüyorlar sonrada persona ister istemez düşüyor
Ikinci ihtimal:bir süre sonra size olan arzusu tükendiği için eski temposuna devam edemiyor00 Yorumla
4 ayBiz yaratıklar olarak işin içine cinsellik girdiği zaman harika rol yaparız. Biz bile inanamayız rolümüze.. :D
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 384 cevap paylaştı.
4 ayEvet doğrudur ancak bunu siz de yapıyorsunuz özellikle sizde ki manipüle etme yeteneği biz erkeklerde yok..
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Baştan sona neysem oyum değişmem, yalan söylemem, saklanmam
Beni seven olduğum gibi sevsin hep aynı adamı sever bir fark görmez00 Yorumla
4 ayKuyruk acısı olan zırlıyor işte. Bu kadar erkek düşmanıysanız gidin lez olun 😂
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
4 ayBu işi kızlar daha çok yapıyor ama erkekler de yapmıyor değil Allah insanı oe den korusun
01 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 890 cevap paylaştı. Evet genelde hep öyle başlıyoruz ama sonra biraz daha ilgisiz, düşüncesiz davranıyoruz, yaratılışımız böyle maalesef 😒
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 aySiz kusursuz musunuz? Kusursuzsanız niye kanınız akıyor VE kırmızı RENK? Kusursuz gibi davranıyoruz. siz Allah gibi erkek talep ediyorsunuz olay bu 😉 problemi kendimizde arayın erkeklerde değil
05 Yorumla- 4 ay
Ne anlatiyon aq
Cevap sahibi4 ayYörü git yoluna ucube ergen
- 4 ay
Yookk.
Cevap sahibi4 ay2025 de üye olmuş. Yoda seviye 🥵 Sayın ucube git bir toprağa bas. Ayağın toprak görsün iki insan gör.
- 4 ay
Yookkk
Aşk İlişkileri konusunda 925 cevap paylaştı. başka napacaklar sorması ayıp? istenen bir şey var isteneni elde etmenin de bir yolu. dürüst olup mahrum kalacak kadar mal olan kim?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
4 aySevgili arkadaşım bunun erkeği kadını yok. Bunu birçok insan sevgili zamanında da yapıyor, evlilik öncesinde de :)
00 Yorumla Gecici maskelere ihtiyacı duyan hic bir zaman olamayacağı karakterlere bürünen özgüvensiz düşük kalite mllar
00 YorumlaZorlama olan her şey bir yerden sonra mutlaka sırıtır iyi bakın iyi görün sonra sevin khfgja
03 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kızları kandırmak için :)
Ya da belki gerçekten iyi biridir04 Yorumla- 4 ay
İyi nadir. Çoğu ikiyüzlü ve menfaatçi net. Allah korusun bi kaza geçirsen etsen yüzüne bile bakmazlar. Zaten çoğu her istediğinde rahatça pompalayacağı karıyı arıyor.. Çok mana yüklememek lazım. Doğruluk, vefa, sevgi gibi kavramları bilen yok.
- 4 ay
Saygı ve vefa çok önemli haklısın.
Erkek pompalama peşinde ama hemen veren kızlar bu kadar çok olmasa , bu işler böyle rahat olmazdı eskiden - 4 ay
Bizim de ihtiyacımız oluyor ama güvenimizi kazanmaları lazım her şeyden önce
- 4 ay
İhtiyacınızın olması doğal ve güzel tabii
Umarım değerini bilen olur
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
4 ayben de eskiden öyleydim çok kız arkadaşım oldu. şu an yoruldum neysem oyum diyorum. yüzüme bakan yok hjasgkdja :D
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 870 cevap paylaştı.
4 ayKadın olsun erkek olsun herkes aynı değil ne zaman vazgeçeceksiniz genelleme yapmaktan 😒
10 Yorumla
4 ayİlk bir ay kuralı var ondan sonra gerçek yüzlerini göstermeye başlıyorlar.
10 YorumlaEe tabii ancak çoğunun gerçek kişiliği 1aya kalmadan ortaya çıkıyor test etmek lazım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
4 ayBen neysem oyum ya 😅 yani sonradan işlerim çoğalınca sorun oluyorum ama yine ben neysem oyum ama
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yaratık:D Bazıları kendi fikirlerini bile karlı tarafa göre değiştiriyor sahtekarlar
00 YorumlaBence sadece erkekler değil kadınlar da böyle
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
4 ayÖyle olsa da bunu analiz edip anlamak da tecrübe ile sabit olduğu için anlaşılabilir.
00 Yorumla
4 ayBen başında da ortasında da sonunda da hep aynı davranırım.
00 YorumlaHevesle alakalı olabilir sonra heyecanları bitiyor fısss
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
4 ayAynen çok iyilermis gibi izlenim veriyorlar. Belki kadınlar da öyledir, farkında değilizdir.
00 Yorumla
4 ayEtkilemek için. Sahip olana kadar her şey yapılır
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13b cevap paylaştı. Net olmayan erkekler de kadınlar da ta en en başından öyledir tabi ki
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayEvet erkekler ilişkinin ilk 9 ayı çok iyi davranıyo çok iyi imaj çiziyo 10 ayda eski basit , ucuz hallerine geri dönüyorlar gram sekmez bu olay çok basit.
00 Yorumla
4 ayBilerek evet ama uzun sürmez yalan elbette cikar ortaya
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
4 ayİşte onlar karakteri ve kişiligi oturmamış yavsamalardir.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
4 ayNasıl davrandıklarının önemi yok anlıyoruz bence kadınlar olarak kimin ne olduğunu 😅
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Ben ilişkinin her aşamasında harikayım mükemmelim efsaneyim 😎
00 YorumlaYaratık anandır ve ondan çıkan sensindir.. Kaşar insan güzel görünür zaten etkilemek etkilenmek için sen kokuşmuş yerlerini makyaj malzemesi ile niye örtüyon. Böyle aptallarla aynı dünyadayız la
02 Yorumla- Devamını Gör (127)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 