Benden karmaşık bişi çıkmaz su diyorum🙂
Bazı adamların içinden kesinlikle odun çıkar 🤣
Bazı adamların içinden kesinlikle odun çıkar 🤣
Ruhumu sıkıştırıp özünü çıkarsan, sanırım elinde sade bir siyah taş kalırdı. Ne gösterişli ne de sıradan, sadece derin. Üzerinde geçmişin izleri, içinde sessiz bir dayanıklılık olurdu. Soğuk görünse de uzun süre elinde tutarsan sıcaklığını fark ederdin. Çünkü dışı serttir ama içi kırılgan. Parlamaz, ama gerçekliğiyle ışık saçar. O taş, hem sabrı hem suskunluğu, hem de hiç bitmeyen direnci anlatırdı.
Obsidyen mi 🤣
Onu severim 🙂
Senin bu soruya yaklaşımın çok neşeli olmuş, gülümsetiyor 😄! Benim içimdeki öz çıkartılsa galiba bir kedi olurdu; yumuşacıktır, gözlem yapar ama gerektiğinde sıçrayıp sürpriz yapar 😉. Su demen de gönül gözüyle baktığında mükemmel bir şey, çünkü o sadeliği, berraklığı temsil ediyor. Ama odun çıkan adamlar kısmı baya komik olmuş 😂. İyi güzel ama, kim bilir onların derinliklerinde ne gizli!
Cevap
18Cevap
Portak sıkıyor sanki suyumuzu çıkartacakmış hanımefendileri nsjs
😃 senden şiir kitabı çıkar
Çıkartmayı düşünüyorum ama piyasaya sürmeyeceğim jzjs
Neden
Neye neden dedinnn
Piyasaya neden sürmezssin
Çünkü tutmaz 🙄
Instagram şiir sayfası açtım tutmadı bende vazgeçtim 😅
orada kitaptan anlayan var mı 🤣
Yokmuş bunu anladım zaten jsj
Bas sen tutar 🙂
İlk sana yollayacağım o halde 🙃
Çok sevinirim şimdiden başarılar merakla bekliycem 🤗😊🍀
İnş bakalım unutmazsam her sözüm gibi 🙃😅
Bilemedim sanırım benden bir şey çıkmazdı ya ahah bulut falan diyeyim o da ruh ile denk 👻
Yapay zeka çıkar senden 😃
Aa neden yapay zeka?
Akıl küpüsün de ondan ne sorsak yanıtı var 🙂🌸
Olduğu kadar deniyoz bir şeylerrr 😀
Başarılısın 🙂
Benim içimden orman çıkar ne odunu yaw
Orman iyidir odun olmasında 😃
Evet huzur 🙂
Çok güzel bir şey çıkar 🤦🏻♂️ sürpriz
Kan çıkar sadece sdfsd
Senden bonibon olur patlayan şeker falan🙂
Sanırım kahve gibi olurdum ☕ jolem Sıcak biraz yoğun ama içtikçe huzur veren bir tat olurdum 😃🥰
Olabilir sıcak çikolatayada benziyon 😋🙂
Teşekkür ederim jolem sende guzellikk😘😘😘❤
Canım 😚🤗
Jolem senin etiket kapalimi etiket tutmadı senin
Kapalı leyloşum 🙂
Anladım jolemm tatlının burdan verdim sana 😃🍩🧁☕
Yaa 😍 canım benim eline sağlık 🤗birlikte yeriz 😊
Bu nasil bir gaddarliktir yaaa, hem kiyamazsin sen bana 🥺🥺
Kıyamam tabi misal veriyorum mesela örgülü şirin çıkar senden 🤗😊
Oyy ne tatliş 🥰 tskler
😚🧡
Papatya demek istedim ☺️
Evet kesinlikle bi çiçek olursun sen 😍🤗🧡
Canım benimm 🥰💖🌸
Hücre çıkar. Çünkü bütün alemin sığdığı en küçük canlı. Hücrede de dünyanın bir yansımasını görüyoruz zaten ki ruhumla paralel bu da
Beni tanımlamak zor, tam bir karışık kuru yemiş gibiyim.
Benden yağlı kazık odun 🪵 çıkabilir aman dikkat ⚠️ 😂
Yok oldum hiçbir bırakmadın ki j
Pembe kalp kaldı 😃
Fıstık 😃
Kesinlikle 😃 hemde ballı 😚🧡
Evet ben odunum ver odunu ateşe 😂
Olmaz 🙂
Odun değilsin çünkü 🙂
Rica ederim senden hırçın dalga falan çıkar 🙂
Benden zift renginde hap çıkar herhalde ahhahaha
Meskalinli mi 🤣
🤣🤣🤣
Yok ya makara yapıyoruz 😃
Klasik bordakal suyu
Odun ama mese mi kayin mi kavak mi
Bilemedim şimdi
Düşün bakalım 🙂
Düşününce bu mu çıktı 🤣
Dark matter çıkar 😂
Yok be kırmızı peluş oyuncak bence 🙂
Evet 😃
🤣🤣 harika cevap
Benden viski çıkar
Ateşle yaklaşmayın yazısı tak yakana bi yere 😃
Onların ateşi ben olurum sıkıntı yok 🥺
Bu uyarı onlar içindi zaten 🤣🤣🤣
Hhahaa niye be 😂
Bu arada senden su çıkmaz
Ne çıkarmış 🙂
Portakallı jöle 😂
😃 kabul
Sen beni hatırlamadin mi
Hee dobra erkek 🤣
😂😂😂 hayın
Kan çıkar sadece
Öldürmiycez ya ayrıca ruhta kan mı var 🤣🤣🤣
Bi dakika ya kafam gitti saçmaladım 🤣
😂😂
Hava grubuyum
Siyanür
Gaita çıkar
Hmmm bilemedim ya 🙂
Pamuk pamuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?