Güncellemeler
8 ay
Kuzenim ve halamdan sonra yazmayı kesmisim içimden küfür ediyordum çünkü neyse bu ikisi olmazsın falan dedi olduğum zaman dibimden ayrılmazlar bunu gayet iyi biliyorum
Yumuşak kalpli bir insanım, güler yüzlü oluyorum çoğu zaman fakat tersim çok pistir inanılmaz pis hatta gerekmediğince çıkarmıyorum o yanımı kuzenim ve halam (kıskançlar kulübü) ben haksızlığa gelemediğimi fark ettim amacım yüksek paralar veya statü değil kesinlikle cidden bu mesleği istiyorum, insanlara özellikle garibanlara yardımcı olmak istiyorum elimden geldiği kadar fakat bazen aklıma takılıyor sert bir insan değilim ya ciddiye alinmazsam diye.
Hukukçu olman ortamda kaos yaratmanı gerektirmiyor. Muhtemelen bu duyduğum en saçma yorum oldu.
Mesleğin gerektirdiği bilgi ve ahlaki gereklilikleri sağlaman yeterli. Sen kolluk kuvveti olmayacaksın. Agrsesif olmanı gerektirecek bişey yok
Cevap
2Cevap
tersin inanılmaz pisse mis gibi olursun rahatta kal ben ne avukatlar gördüm
üf sen onların laflarına ne bakıyorsun onlar öyle dedi diye olamayacaksın gibi bir şey yok
Ne istiyorsan onu ol
Aynen öyle
Okuyamazsin
Okuyacağım
Zor is
Zorluğu umurunda bile değil benim ideallerim var
Sana zor, bana değil.
Kardes hayal dunyandan cik
Sen çık sonra benim gerçekliğime ulaşırsın
Ben gercek dunyadayim sen bu ulkede hukukcu olsan ne olur olmasan ne olurb
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?