Hala 18 ,20 yıldır aynı hisleri hissediyorum sizce mallık mı bu?

sevdiğimle bugün bir iki saniye göz göze geldik ve baka kaldık şimdi yıllar geçti hala aynı duyguları yaşıyoruz hissediyorum ve içimde hala kelebekler 🦋 uçuşuyor ve annemi babamı birbirinden ayırdım yani birbirlerine hasret yaşıyorlar derken kafayı da yedim kariyerimden de oldum hayatım bir onun üzerine kuruluydu derken yıllar sonra yine işe girdim ama kuzenime aslında destek olmak için girdim işe ve aşk sarhoşuydum uzun zaman ama şimdi onun için sıkı bir tempoyla rejime başladım ve spora da yârin başlıyorum inşallah yani aşk dedim Allah nasip etti ama onu sevmekten hiç sıkılmıyorum oda öyle :) sizce biz mal mıyız yoksa

Hala 18 ,20 yıldır aynı hisleri hissediyorum sizce mallık mı bu?
Cevapla