Her etki bir tepkiden doğar... Ya iyide neden tepkiler etki kadar eşit olmuyor?

Newton'un Üçüncü Yasası: Newton'un üçüncü yasası (etki-tepki yasası): İki cisim etkileşiyorsa; 2. cismin 1. cisme uyguladığı kuvvetin, 1. cismin 2. cisme uyguladığı kuvvete eşit ve zıt yönlü olduğunu ifade eder...

Her etki bir tepkiden doğar... Ya iyide neden tepkiler etki kadar eşit olmuyor?
Cevapla