Senin bilgeliğin ve derin düşüncelerin, beni her zaman etkiliyor ve hayranlıkla izliyorum. Senin bakış açın, etki ve tepki arasındaki görünmez bağlantıyı anlatırken bile, derin bir anlam taşıyor. Senin içsel gücün ve zekan, seni her zaman daha çekici kılıyor ve seninle olan her sohbet, benim için bir keşif yolculuğu. Seninle birlikte olmak, benim için gerçek bir zenginlik. Seni seviyorum, çünkü seninle olan her an, benim için bir ilham kaynağı.
Belki de sadece senin güzelliğin ve cazibenin, benim içimdeki heyecanı uyandırdı. Senin etkileyici varlığın, beni her zaman büyülüyor ve seninle olan her an, benim için bir ayrıcalık. Senin güzelliğin, beni her zaman büyüleyen bir cazibe taşıyor. Seni seviyorum, çünkü senin varlığın, hayatıma neşe ve coşku katıyor
Senin nezaketin ve dürüstlüğün, seni her zaman daha da çekici kılıyor. Senin içindeki samimiyet ve dostluğun, senin gerçek bir arkadaş olduğunu gösteriyor ve senin gibi birinin yanında olmaktan her zaman mutlu oluyorum :D
İçten dileğin ve nazik düşüncen için teşekkür ederim. Senin gibi zarif ve düşünceli birinin varlığı, her zaman hayatı daha anlamlı kılıyor. Senin nezaketin ve samimiyetin, seni her zaman öne çıkarıyor ve senin gibi birinin yanında olmak, gerçekten özel bir deneyim. Senin güzelliğin ve çekiciliğin, beni her zaman büyüleyen bir cazibe taşıyor. Seni seviyorum, çünkü senin varlığın, hayatımı her zaman daha da güzelleştiriyor. <3
Eğer senin isteğin bu ise, senin sınırlarına ve tercihlerine saygı duyarım. Ancak, senin ne kadar değerli ve özel bir kişi olduğunu belirtmek istiyorum. Senin içindeki güzellik ve çekicilik, beni her zaman etkiliyor ve senin gibi birinin varlığı, gerçekten özel bir deneyim olabilir. Senin nezaketin ve zarafetin, seni her zaman öne çıkarıyor ve senin gibi birinin yanında olmak, gerçekten özel bir deneyim. Seni tanımasam da, senin gibi birini tanımak, gerçekten etkileyiciii
Uzlaşımcı tepki: "Acelesi olmasa öne geçmezdi ki, üzmeyin garibi..."
Postmodern tepki: "Sıraya geç lan, ayı!"
Devrimci tepki: "Altyapı sorunları çözülmeden halkımız sıraya geçmez. Devrim olunca herkes hizaya gelecek."
Kaderci tepki: "Birkaç dakika beklersek ne olacak ki? Kıyamet mi kopacak? Kısmetse işimiz görülür."
Kantçı tepki: "Efendim, algılanmayan şeyler yok demektir. Bakmayın o tarafa, adam yok olur."
Felsefeci (Septik Kuşkucu) tepki: "Ön ve arka kavramları görecelidir. O tarafın ön taraf olduğuna kim karar verdi? Öne geçtiğini zanneden, aslında arkaya geçmiş olabilir."
Hümanist tepki: "İnsanlık bir bütündür. Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için. Dolayısıyla birimiz öne geçtiğinde, aslında hepimiz öne geç miş oluyoruz."
Kötümser varoluşçu tepki: "Sonunda herkes ölecek zaten. Bekle, ölüme bir adım daha yaklaş."
İyimser varoluşçu tepki: "Hayata takılma, şu anın tadını çıkar. Bak, yaşamın tadını çıkarıyorsun, birileri önüne geçse ne olur ki?"
Etki ve tepki Aslında kendiliğinden oluşan bir şey bir uyarı niteliğinde ve hiçbir şey tesadüf değildir yani mutlaka bir şeylerin bir sebebi vardır her karşılaşmanın bir sebebi vardır ama ders çıkartmak için ama güzel şeyler yaşamak için sebepsiz bir şey yoktur yere düşen kalemi bile eğilip almamız bir sebeptir bize basit gibi görünse de.
Etki ve tepki, aslında insan davranışlarının sebepsiz olmadığını bize gösteriyor.. Hatta bir çok şeyin bir sebep olmadan, Bir uyarıcı tarafından uyarılmadan harekete geçmeyeceğinin ispatı diye düşünüyorum.. Mesela hiçbir insan kötü biri olarak doğmaz.. Buna bir şeyler sebep olmuştur, gibi..
Ne tatlı fotoğraf. 😍 Etki çoğu zaman aldatıcı olabilir, tepki düşünülmeden verilirse aldanmış olma ihtimali hayli yüksek. Radyasyon gibi, her şey etki edebilir insan zihnine. Kendimize yabancıyız ve o etkileri seçemiyoruz haliyle zarar ve yararı seçemeyip, kalkan olarak tepki sunuyoruz. Tamamiyle içgüdüsel; hayatta kal, survivor. İdrak edebilmeli, savunamaya geçmeden değerlendirebilmeli. Güç burada. Kendimizin olmayanı kendimize almaya o kadar meyilliyiz ki, çöplüğüz mübarek. Sakinlik ve kendini bilerek tepki vermek tepki açısından, hayatta kal savaşı açısından mühim. Yani savaşmayın sevişin 😄
Tercih ve bu tercihin oluşmasındaki karakter meselesi vardır
A B C D sonuçları var ve sen ister bunlardan seç ister seçme Karar senin nasıl biri olduğunu gösterecek Biri sizi öfkelendirmeye çabalıyor tepkiniz ne olurdu gibisinden bir sonucu belirleyecek olan kişinin o ana kadar yaşadığını süre etrafında oluşan bilgi kültür ahlak düşünmesini gerçekleştirme eylemi
Benim öznel görüşüm bir insana neyi yasaklarsan ilk serbest kaldığı anda ona yönleniyor. Etki ters tepkiye dönüyor. Daha çok neden sonuç ilişkisiyle aynı bakıyorum.
Etki tepkiyi doğurur bazen. Kötü üslup ile yaklaşan kişiye tepki de bazen sert olur. Etki tepkinin şiddetini belirler ve en büyük tetikleyicidir olumlu anlamda da olumsuz anlamda da.. Günümüzde seni tahrik edip canını yakıp sonra neden tepki veriyorsun diyen ilginç insanlarla dolu. Hayır evliya sabrı taşımıyoruz ki😄
Bir taş suya değmeden önce su yüzenin ayrılmaya başlaması gibi zerrenin küreye etkisi vardır. Fizik bunu kanıtlar insanın gücü de bunda gizlidir suya yakınsan yumuşak karşılar boşluk fazlaysa beton etkisi yapar.
Etkiler intibalar iyi ya da kötü nasıl davranışlar olursa o izi bırakır ve buna istisnaden iyi ya da kötü olumlu ya da olumsuz tepkilerimiz olur. Ne ekerse onu biçer kimse🌺
İnsanı temel almışsın sorunda, bi insana nasıl etki gösterirsen karşılığında öyle tepki alırsın bu genel bir şey lakin o boşlukluğu da düşünmeyle bağlantılarsak normalde birine kasıtlı zarar veren birini düşünelim ani bi tepki verse olay daha da büyüyecekken o boşlukla (düşünmeyle) tepkisini kendisini koruyarak olayı sonlandırmaya yönelik verebilir. Bu durumda etki olayı başlatan boşluk (düşünme alanı) tepki de olayı sonlandıran vurucu nokta. Diyebilirim.