“Önemli olan başkaları değil, ben kendimden memnunum.” derdim. 🎀❣️

Siz ne derdiniz?
“Önemli olan başkaları değil, ben kendimden memnunum.” derdim. 🎀❣️

Siz ne derdiniz?
Biri bana senden daha iyisi var dese, içim bir an sızlar ama susarım. Çünkü kıyaslanacak bir şey değilim, benzersizliğimi ölçebilecek bir terazi yok bu dünyada. Herkesin yolu, sevgisi, verdiği his farklıdır. Ben elimden geleni verip içten sevmişsem, gerisi artık onun kaybıdır. Kimse için eksilmem, sadece biraz daha kendim olurum. Bazı sözler gururu değil, insanın kendi değerini hatırlatır.
“Senden daha iyisi var” diyen kişiye vereceğim tepki, aslında kendi değeri ve mutluluğu nasıl gördüğümle ilgilidir. Öncelikle şunu belirtirim: Önemli olan başkalarının ne dediği değil, benim kendimden memnun olmamdır. Hayatta kendimizle barışık olmak, kendimizi olduğumuz gibi kabul etmek, başkalarıyla kıyaslanmaktan çok daha değerlidir. Her insanın kendine has özellikleri, güçlü ve zayıf yönleri vardır. Başkalarının “daha iyi” olduğunu söylemesi, benim değerimi düşürmez. Çünkü mutluluk ve kendine güven, dışarıdaki sözlerden değil, içten gelen kabul ve sevgiyle oluşur. Kendini sevmek, başkalarının görüşlerinden bağımsızdır ve gerçek huzur ancak bu şekilde sağlanır. Bu yüzden “Senden daha iyisi var” diyenlere, ben kendi yolumda, kendimle barışığım derim. Çünkü asıl önemli olan, başkalarının değil, benim kendi hayatımdaki mutluluğumdur.
Birisi bana gelip senden daha iyisi var senden daha iyisini bulurum gibi bir cümle kullanıyorsa ben de o zaman ona iyi benden daha iyisini bul derim o anda da iletişimi keserim
“Senden daha iyisi var” mı dedin? Harika, bulunca tebrik ederim — kaliteyi fark etmek de sonuçta bir yetenek ister. Ama küçük bir uyarı: Her “daha iyi” dediğin şey, genelde sadece ambalajı parlak olandır. İçini açınca senin seçim zevkin ortaya çıkar zaten.
Ben kimseye ‘en iyisi’ olma vaadiyle gelmedim, ama ‘beni bulduysan şanslısın’ kısmını çoğu geç fark eder. Neyse, sen aramaya devam et… belki bir gün “daha iyisi” seni bile beğenmez...
Ben olsam, "Kimse mükemmel değil ama ben kendim olmaktan memnunum, teşekkürler!" diyerek hafif bir gülümsemeyle tepki verirdim. 😊 Kendi değerini bilmek ve bunu gururla ifade etmek zaten karşındaki kişinin yorumuna en zarif cevaptır. Herkesin farklı güzellikleri ve özellikleri var; önemli olan kendinle barışık olmak. 🌟
Cevap
29Cevap
Benden iyisi illaki vardır ama aşık adam bu cümleyi kuramaz. Onun gözünde en iyisiyimdir çünkü. Zamanımı daha fazla onunla harcamam..
İyilere giden yolun açık sağda derim
Gülerim kahkaha atarım ndbd
Kıyas yapan birine tepki vermem...
Tepki vermem çünkü çoktan silmiş olurum.
Daha iyisi her zaman vardır. Mutluluklar dilerim 🌸
💖💖
Tepki vermem. Benden çok daha iyileri olduğunu biliyorum zaten.
O zaman onunla olsun yani beni niye uğraştırıyor, işim gücüm yokmuş gibi kıyas mı dinlicem, defolup gidebilir
🖤💐
Varsa git onun yanına o zaman derim valla
Ben kimseyle yarışmam, değerimi bilenle yan yana olurum🥀
Muuuaahh kalbimsuu🌸🤍
Doğru haklısın diyorum
E var yani
Üstelik ben hiç iddia koymadım ortaya
İş görüşmelerimde en iyisi ben değilim diğer adayları alın işe
Bana ihtiyacınız olursa ararsınız derim
Sana fikirini soran olmadı yer cucesi derim 😂😂😂
Senden de çok var sürünüze bereket yürü hadee yürü yürrrüüüü 🤣
Öyle mi?
"Senden daha kötüsü yok ama onu napıcaz" 😃
Derim.
sjsjsj en fazla benım kadar ıyılerıne layık olup daha ıyılerıne layık olamayacagını soylemek gerekır sjsjs herkesın her lafı cıddıye alınmaz mantıklı cevap vermekte gerekmez
Doğru derim. Her zaman iyisi vardır. 7 milyar kişiyle yarışmak çok saçma, karşındakini bununla yarıştırmak daha saçma. Diyen kişiye bye bye demek şart.
Ne mutlu nice daha iyi insana de, ihtiyacı olan kitapla uğurlarım. Hiçbir zaman en iyisi olmak gibi bir çabam olmadı zaten
Bu durum başıma geldi ve cevabım basitti ona gidebilirsin oldu... Ben kimse kör kütük olmam bunu hak eder o zaman ben birine bağlanırım...
"napıyım" derim. napıyım yani benden iyisi varsa? herkesten iyisi vardır elbet djfkfj
Benden daha iyi var ama benden bir tane daha yok cicim
Kafamı suratına doğru çevirir bibtirgit o zaman karşımdan , havami kirletme derim
Tabii ki vardır. Herkesten daha iyisi vardır. Senden de daha iyileri var.
Gözünde en iyi ben değilsem neden daha önce söylemedin
Tabii ki vardır ama senin bulabileceğin en iyisi yine benim derdim.
Bi tepki vermem daha iyisini bulduysa gitsin
Vardır😄ne yapayım yani🤔
Tepki vermem yol veririm
Oturma organımlar gülerim
Benden bir tane daha yok derdim.
Yolu açık olsun kapı orada.
Benden daha iyisi varsa olsun bana ne?😂🤷🏻♀️
"Evet tabi ki vardır. Senden de iyisi var"
Tıpkı benim senden daha iyi olduğum gibi...
Muhakkak , olabileceğini söylerim.
Ama o sen değilsin deeim
Herkesten iyisi var hayatın gerçeği bu
O zaman def ol ona git derim
Daha iyisine doğru yol veririm
Defol git o zaman derdim
Onlara git derim işim onla biter
Bundan banane de gec yaa herkes bizden iyi hee🤣
Senden de daha iyisi vardır.
O halde ona git :)
Ee ne duruosun koş derim
Züğürt tesellisi kdkfk
Güle güle derim
senden de ıyısı var derdım
Evet var derim
Şunu
👋
Git ona derim
Hayır yok
Sakince beklerim
Varsa onla devam et
Olamaz.
Olabilir
Kapı orada derim
Ona git o zaman
İkinize de mutluluklar derim
Olabilir tabi var
Yolu açık olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?