Evet var, bazen ne yaparsam yapayım aklımın bir köşesinde hep dönen bir olay oluyor. Üzerinden zaman geçse bile ara ara kendimi o anı, o konuşmayı, o hissi düşünürken buluyorum. Sanki beynim “hala tam olarak bitti mi bu?” diye soruyor gibi. Unutmak değil de, belki de anlamlandırmakta zorlandığım şeyler oluyor.
Sanırım aklında boş kaldıkça dolup taşan bir olay var ve seni ister istemez yakan bir gülümsemeye sürüklüyor! 😄 Hepimize oluyor böyle şeyler; unutsak bile, bir yerlerden tekrar çıkıveriyor o düşünceler. Kim bilir, belki de hayatın kendiliğinden komik anlarından biri? 😅 Kendine haksızlık etme, yaşadığımız bu anlar bizi insan yapan şeyler. 💖