Alma-verme dengesini hayatınızda koruyabiliyor musunuz?

Merhabaaaalar 💖

Hayat sanki alma-verme dengesi üzerine kurulu gibi değil mi sizcede?

Bilinçli veyahut bilinçsiz karşılık bekliyoruz. Bir insana verdiğimiz değerin aynısı geri almak istiyoruz.
Doğum gününü kutladığımız sevdiklerimizin bizim doğum günümüzü unutmamasını bekliyoruz.

Bu dengeyi sağlamak mümkün mü veyahut farkına varılır mı bilmiyorum zira her insan kendinde göre çok verip hiç bir şey geri almıyor 🙃

Peki ya siz, verdiğiniz herhangi bir şeyin karşılığını aynı derecede bekliyor ve alıyor musunuz?

Denge
Denge
Alma-verme dengesini hayatınızda koruyabiliyor musunuz?
Cevapla