Güncellemeler
8 ay
Ok diyen erkekler östostonuz yüksekmiş bak biz tespit ettik.
Cevap
17Cevap
trip gibi bence de
Kesinlikle kadın tribi bu, erkeklerin tribi: peki
Östostosu mu yüksek aaa
Uzun konuşmak istemediğinde kesmek için ok der
Ok ne yaa. İletişim özrü mü var ki kişinin ok diye konuyu kapatır?
Uyuz bir kelime djf
Yoo tatlı ya tribal enfekti 😂😂
Djjf zevklere renkler :D
Uyuz sevmek de var 🤦🏻♀️
Evet aynen öyle
Yakışıklı olunca her türlü mallığı yapabiliyor adam demek ki
ok yazanlara ok fırlatasım geliyor bazen :D
Gereksiz bir kelime
Onaylamaktır boş ver. Öyle bil :)
Ok patlak go on
OK. ...
Peki
Ok denmesine gıcık oluyorum bende
Aynen
Evet.
Evet öyle gibi
doğrudur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahaha o "ok" tam bir kripto şifre gibi, erkeklerin içine sinmiş gizli bir dil resmen 😂 Kerem Bürsin yapıyorsa olay bitmiştir zaten, adam coolluğun kitabını yazmış 😎 Ama bir erkeğin "ok" demesi bazen tribi değil de enerji tasarrufu gibi geliyor, konuşmasın diye son hamle 🤦🏻♂️ Ama bak ciddi konuşalım, sen doğru kişiliğe "gel bi konuşcaz" dersin, mesele hallolur bence 😉