Flört ettiğim çocukla telefonda konuşacağız ama ben sesimden utanıyorum. Ne yapmalıyım?

Ya gerçekten sesim çok kötü, çok çirkin ve nefret ediyorum sesimden. Flört ettiğim bir çocuk var, birkaç defa ses attı ama ben henüz atmadım. Sabah da aramak istedi ama müsait olmadığımı söyledim. Akşam arayacak ve konuşacağız ama ben çok utanıyorum. Nasıl sesimi güzelleştirebilirim? Nasıl öz güvenli ve rahat olabilirim? Akşama kadar sesimi güzelleştirmem lazım. Tavsiyeleriniz var mı?

Flört ettiğim çocukla telefonda konuşacağız ama ben sesimden utanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla