30 yaşındayım. 9 yaşında ailemin baskısıyla kapandım, ne olduğunu bile anlamadan.
Yıllarca bunu inanç sanıp sustum. Ama büyüdükçe içimde bir öfke birikti.
Şimdi açılmak istiyorum… ama bazen kendi kendime soruyorum.
Gerçekten bu benim isteğim mi?
Yoksa sadece yıllardır içimde biriken baskıya, korkuya, “iyi kız ol” dayatmasına bir tepki mi veriyorum?
İnancımı da, inançsızlığımı da karışık hissediyorum.
Ne inancımla barışığım, ne de kendimle.
Sizce bu kararsızlık normal mi?
Kendini bulmadan karar vermek hata mı olur?
Yıllarca bunu inanç sanıp sustum. Ama büyüdükçe içimde bir öfke birikti.
Şimdi açılmak istiyorum… ama bazen kendi kendime soruyorum.
Gerçekten bu benim isteğim mi?
Yoksa sadece yıllardır içimde biriken baskıya, korkuya, “iyi kız ol” dayatmasına bir tepki mi veriyorum?
İnancımı da, inançsızlığımı da karışık hissediyorum.
Ne inancımla barışığım, ne de kendimle.
Sizce bu kararsızlık normal mi?
Kendini bulmadan karar vermek hata mı olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer