Açılmak istiyorum ama bazen korkuyorum, ya sadece öfkem konuşuyorsa?

30 yaşındayım. 9 yaşında ailemin baskısıyla kapandım, ne olduğunu bile anlamadan.
Yıllarca bunu inanç sanıp sustum. Ama büyüdükçe içimde bir öfke birikti.
Şimdi açılmak istiyorum… ama bazen kendi kendime soruyorum.
Gerçekten bu benim isteğim mi?
Yoksa sadece yıllardır içimde biriken baskıya, korkuya, “iyi kız ol” dayatmasına bir tepki mi veriyorum?
İnancımı da, inançsızlığımı da karışık hissediyorum.
Ne inancımla barışığım, ne de kendimle.
Sizce bu kararsızlık normal mi?
Kendini bulmadan karar vermek hata mı olur?
Açılmak istiyorum ama bazen korkuyorum, ya sadece öfkem konuşuyorsa?
Cevapla