Gashlihting travması sanki geçer yani normalde asla düşünmediğim ve hissetmedigim şeyleri artık bana saplantılı manyaktan dolayı?

Yani normalde asla ne bileyim işte hiçbir zman gerek maddiyat ya da başka türlü sebepten dolayı ezik ya da garip bir piskolojiye girmem ama bana geçmişte saplantılı manyak o kadar piskolojimi bozdu ki normlade öyle negatif hissetmediğim halde hiçbir zmanda artık garip bi eziklik ve aşağılık piskolosjisine girdim yani normalde asla böyle bir piskolojiye girmem ne yaparsam yapayım maddi yatım olmadığında da hep kendimden emindim ama SIMdi atamaiyorum
Gashlihting travması sanki geçer yani normalde asla düşünmediğim ve hissetmedigim şeyleri artık bana saplantılı manyaktan dolayı?
Cevapla