Aynaya baktığımda bazen memnun oluyorum, bazen de değil. Bence bu, sadece fiziksel bir görüntü değil; o gün içimde neler taşıdığımla, nasıl hissettiğimle de ilgili. Eğer kendime dürüst olduğum, çabaladığım ve birilerine iyi geldiğim bir dönemdeysem, aynadaki kişiye bakıp bir huzur hissediyorum. Ama bazen de yorgun, eksik ya da hayal kırıklığına uğramış biri çıkıyor karşıma.

Önemli olan, aynadaki kişiyi sevebilmek için kusursuz olmayı beklememek. Hataları, eksikleri, yorgunluğu kabul edip “bu da benim” diyebilmek. O zaman aynadaki görüntü de yumuşuyor, daha samimi geliyor.

Sen aynaya baktığında gördüğün kişiden memnun musun, yoksa orada başka bir şey mi görüyorsun?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer