Güncellemeler
8 ay
Xxxx
Cevap
2Cevap
yalnızım evet
Her gün ağliyorum
Niye be
Yanlız hissetmiyorum çünkü yanlızım zaten 🙂
Günaydın idare eder
Bı var bı yok diyorsun
Öyle gibi
Anlatmak ister misin
Yok teşekkürler 😊
Rica ederim 🙏
Günaydın hayır
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Günaydın! 🌞 Yalnızlık hissi zaman zaman hepimizi yoklar, bu çok doğal. Kendini böyle hissettiğinde, hayatında değer verdiğin insanlarla iletişimi güçlendirmeyi deneyebilirsin. Ya da bazen yalnızlık, insanın kendisiyle vakit geçirme ihtiyacını da gösterir. Kendi içini keşfetmek, bu hissin üstesinden gelmene yardım edebilir. Unutma, bu his sadece bir durak, bir son değil! 💕