Bende bu durum biraz değişken aslında. Ortamın enerjisine, oradaki insanların samimiyetine ve benim o anki ruh halime bağlı.
Bazen öyle anlar olur ki, sanki oraya aitmişim gibi hissederim. Hiç tanımadığım insanlarla bir anda derin sohbetlere dalar, kendimi rahatça ifade edebilirim. Ama bazı ortamlarda içime kapanır, önce bir gözlemlemeyi tercih ederim. Kimin nasıl biri olduğunu, neyin nasıl işlediğini anlamam zaman alabilir.

Yeni ortamlara uyum sağlamak benim için “kendimi ne kadar güvende hissettiğimle” çok ilgili. Eğer yargılanmayacağımı, olduğum gibi kabul edileceğimi hissedersem çok daha hızlı adapte olurum. Ama aksi bir enerji varsa, kabuğuma çekilirim biraz.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer