Yeni girdiğin ortamlara hemen uyum sağlar mısın yoksa mesafede durmayı tercih edersin?

“Yeni girdiğim ortamlarda önce biraz gözlemlerim. İnsanların enerjisini, konuşma tarzlarını, birbirleriyle olan ilişkilerini anlamaya çalışırım. Hemen kaynaşmak yerine, önce o ortama ait olup olamayacağımı hissederim. Çünkü benim için samimiyet, zamanla oluşan bir şeydir. Uyum sağlamak elbette güzel ama bu, kendimden ödün vererek olmamalı. Eğer ortam bana huzur veriyorsa, içtenlik hissediyorsam kısa sürede ısınırım ve kolay adapte olurum. Fakat yapaylık, dedikodu ya da samimiyetsizlik varsa, içgüdüsel olarak biraz geri dururum. Yani ben ne tamamen içine kapanırım ne de hemen her yere karışırım; ortama göre denge kurarım. Kısacası, kalbimin ısındığı yere kolayca uyum sağlarım, ama ruhuma iyi gelmeyen yerde sessizce kenara çekilirim.”

Yeni girdiğin ortamlara hemen uyum sağlar mısın yoksa mesafede durmayı tercih edersin?
Yeni girdiğin ortamlara hemen uyum sağlar mısın yoksa mesafede durmayı tercih edersin?
Yeni girdiğin ortamlara hemen uyum sağlar mısın yoksa mesafede durmayı tercih edersin?
Yeni girdiğin ortamlara hemen uyum sağlar mısın yoksa mesafede durmayı tercih edersin?
Cevapla