25 yaşındayım ama işim gücümün olduğu günler haricinde hiç dışarı çıkıp gezmiyorum diğer kızlar gibi sıkıcı miyim?

Hafta içi her gün işteyim 8 de çıkıp 6 7 gibi akşam dönüyorum haftasonu da evdeyim hep, ne kız ne de erkek çevrem yok kimseyle tanışmıyorum kimseyle konuşamıyorum çok mu sıkıcıdır hayatım sizce

25 yaşındayım ama işim gücümün olduğu günler haricinde hiç dışarı çıkıp gezmiyorum diğer kızlar gibi sıkıcı miyim?
Cevapla