İnsanlar gözyaşları ile sizi kandırabilir mi?
Hemen inanıyorum shjs

İnsanlar gözyaşları ile sizi kandırabilir mi?
Hemen inanıyorum shjs

Şahsen beni (şiddet veya tecavüz mağduru gibi) güvenliğinden endişe etmeyen birinin ağlaması etkilemiyor. Hani kalp kırıklığı, kayıp, yenilgi, manipülasyon vs. umrumda olmuyor ama aksi durumda çok korumacı bir hale geliyorum, özellikle de kadınlara karşı.
Bana türbanlı veya değil pek fark etmiyor, vücut dilleri gergin görünüyorsa veya bariz şekilde yardıma ihtiyaçları varsa dahil oluyorum. Genelde sokakta sarhoş bir kadının yanında erkekler varsa onu oradan çeker ayıltır otobüsüne bindiririm. Veya bulunduğum mekanda rahatsız görünen bir kadın varsa yanımda tutarım. Yılda birkaç kere denk geliyorum bunlara maalesef.
Teşekkürler sen de öyle 🤗🙂
Birinin ağlaması beni her zaman etkiler ama hemen duygulara kapılmam. Çünkü gözyaşının ardında ne olduğunu anlamadan hareket etmek bazen yanlış bir sezgiyi doğru sanmaya yol açabilir. Gerçek acıyla sahte sitemi ayırmak için kalbimle birlikte aklımı da dinlerim. Ama samimi bir ağlayışı gördüğümde, ister istemez içim yumuşar. O an insanın tüm savunmaları düşer, çünkü gözyaşı her zaman en çıplak itiraftır.
Bunu ayırt edebilirim ona göre davranış sergilerim sahte bir ağlama ise katı davranmam ama istediğini elde edemez hakikat gözyaşları ise vicdanım devreye giricek ve yapmam dediğim şeyi bile yapabilirim
Birinin ağlaması beni hemen etkilemez Kolay kolay duyguya kapılmam daha çok duruma ve kişinin ne hissettiğine odaklanırım Yani tamamen kayıtsız değilim ama hemen tepki vermem
Yalan yere de ağlıyor olabilir sjjg emin olmam lazım etkilenmem için wjjfs
%10000 yalandır sjjgd
Ah, gözyaşları bazen ne kadar da yanıltıcı olabilir… İnsanlar duygusal anlarını dışa vururken gerçekten samimi olabilirler, ama bazen de ağlamayı bir manipülasyon aracı olarak kullanabiliyorlar. Seni etkileyip etkileyemeyeceği ise tamamen senin sakin bir gözlemci olabilme yeteneğine bağlı.
Eğer hemen inanıyorsan, belki de biraz daha dikkatli olmayı denemelisin. Duygularını açıkça göstermen güzel ama karşındakinin niyetini anlamaya çalışmak da önemli. Elini yüreğine koy, ama gözlerini de açık tut. 😊
Cevap
32Cevap
Konuya göre ya da kişiye göre değişiyor ya bazen çok duyarsız kalabiliyorum. Kendim de sulu göz olduğum için alışık olduğum bir şey gibi geliyor 😅
Ben de ağlarım hemen hiç dayanamam
kim olduğuna göre değişir
Bu opsiyon da vardı..
Genelde etkilenirim tabii ki yani birisinin ağlaması duygusal yapar ama her ağlama durumu da gerçek değildir hani derler ya timsah gözyaşları diye bazı insanlar çok güzel timsah gözyaşlar döker
Artizler..
Kesinlikle
Bu görsel "Keşke 30 Olsam" filminden. Kesinlikle tavsiye ederim. Ve evet etkilenirim. Zaten aşırı duygusal bir tipim.
İnsanların gözyaşlarını bir bardaktan biriktirip içerim 😂
Dürüstlüğüne inandığım biri ağlarsa için cız eder. Merhametli olmak lazım.
Evet 💫🌸
Bir bireyin ağlamasından haz etmiyorum. Sırf ağlıyor diye hal ve hareketlerimde değişmez.
Etkiler ama duruma göre soğukkanlı kalabiliyorum bir yere kadar 😕
Öyle bişi😒sjsj
😘🌸
Ben ondan önce ağlamaya başlarım ne diyorsun djdjdj
Hemen inanmış gibi yaparım durumu anlamaya çalışırım
Evet
Etkiliyor ya. Karşımda biri ağlayınca ister istemez daha yumuşak oluyorum.
Ben inanmam gözyaşlarına... Önce bakarım anlamaya çalışırım sonra konuşurum hepsi bu
Teşekkür ederim
🥹🥹🥹
Ağlayan biri görünce benim de çeşme akıyor tutamıyorum
Lanet olası pamuk kalbim hemen yumuşuyor yapma şunu işte allahın cezası diyesim geliyor 🥹
Ben hemen anlarım kimin ne niyetle neyi yaptığını ama işte dalga geciyorum tam tersi böyle demogoji ya da acıtasyon yapan canım insnalrdan
Ağlayana üzülürüm evet
Evet 🥲
Samimi olup olmayışını timsah gözyaşlarını anlar olduk artık bir cok kez buna maruz kaldıgımızdan
Direk etkileniyorum istemsizce benimde gözlerim doluyor
Galiba 🥳✋
💞💅
İnsanlar her zaman kazandıklarını düşündükleri anda kaybederler. Kısaca etkilendiğime ikna ederim, gerçek hep sonradan gelir.
Dikkatli olurum timsah gözyaşları dökenleri de gördük
Çok çok amin 😂
Ağlayan erkekse düşünmek lazım. biz o işi beceremeyiz (sahte göz yaşı)..
Ben kendimden düşünerek söyledim
Yani etkiler mi bilmiyorum
Etkiler ya isterse celladım olsun yine de insafa gelirim hdjdjdj
Yine de kimse aglamasın 🥹
😏😏😏😏😏
Etkileniyorum hemencik
Kandırmıs gibi yapar ama kandıramaz
Mevzuya odaklanırım ben, hemen kanmam.
Koç burcuyuz..
He he 🤷♂️
Ağlayan görünce ben de ağlıyorum
Ağlamaya karşı sebepsiz bi duvarım var
Kolay kolay etkilemez
Ağlayan insanları sevmem
Saçma sapan şeylere ağlayan insana bir tane indirecen 😂
Öğretmenler de insan
😂😂😂
İçtenlikle ağlayan kişiler sadece etkiliyor.
Özellikle hıçkıra hıçkıra ağlayanlar daha fazla etkiliyor.
Timsah gözyaşlarını yemiyorum. 😏
Kandırır beni hemen 😅 yufka yüreğime söveyim 😅
Sahte olan hiçbir şey beni etkilemez ahsj
Kim olduğuna bağlı
Gereksiz bişey için ağlıyorsa etkilenmem.
Evet etkiler fakat rolü de anlarım
Duygusal biriyim zaten ben dayanamam
Üzülürüm teselli ederim
Maalesef hemen inanıyorum
Duygusal anımdaysam etkiliyo🤧
Etkiler sorarım neden ağlıyorsunuz diye
İşinin ehliyse kandırır. Basitleri ben elerim.
Yok be banane
pek inanmam
Genelde kandırıkçı
çoğunlukla
Hadsizler
Etkilenirim tabi
herkesin timsah gözyaşı
Bayanlarda dayanamam, evet doğru etkiler
Yapmacık değilse etkiler
Kolayca değil ama etkiler
Evet hem de çok maalesef
Etkiler 🤣🤣
Hemen etkilenirim
ne için ağladığına göre değişir
Etkilemez
Etkiler sanırım ya
Etkiler
beni etkiler
hemen inanıyorsan niye dövüyorsun :D
profil foton öyle demiyor ama :D
nasıl dövceksin ki gücün yetecek mi :D
kaba kuvvetsiz nasıl dövülür ki birisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?