hani roman havalarinda vardir ya surekli bir kıskanıldıgını dusunme, "cekemeyen anten taksın" tavirlari, bunun neyden kaynaklandigini anlamaya calisiyorum. romanlar ozelinde degil tabi cevremdeki insanlar ozelinde. cok yakin bir arkadasimin annesi kizin cubbeyle fotografini wp profili yapmis ve sey demis, "elalem kiskansin". abla ne? neden biri seni kiskansin? mutlulugunu paylasmak icin yaparsin, cocugunla gurur duyarsin paylasirsin ama birisi kıskansın diye bir sey yapmak? demek ki senin kızın cubbeyi giyene kadar cubbeli tum insanlari kiskaniyordun. cubbe dedigim de avukat cubbesi bu arada. turkiyede 200bine yakin avukat var. kim kimi kiskanicak? sitede var boyle bazilari, karsima cikiyor. "kiskanin aglayin" falan yazıyorlar, sahip oldugun max basarinin sitede fenomen olusunu mu kıskanalım ablam

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer