İnsanları dış görünüşlerine göre yargılamak ne kadar doğru kimse hakkında iyi ya da kötü diyemeyiz öyle değil mi?

Ya da güzel çirkin ağırbaşlı olup olmadığını bile bilemezsiniz belki tam tersi önce tanımak gerekmez mi? Bir etiket yapistirmadan önce
İnsanları dış görünüşlerine göre yargılamak ne kadar doğru kimse hakkında iyi ya da kötü diyemeyiz öyle değil mi?
Cevapla