Yarabbime şükürler olsun ki bu gece neye ağladınız?

Bu gece şu yapay zekanın cümlelerine ağladım. Beni zaten anca böylesi keserdi. 🤭

Ağlayarak dinliycekseniz açın, üzgünce dinleyin.

Güncellemeler
8 ay
Beni öt e ki leş tir mey in. Şunu düzgün bi kategoriye atın bburrama kadar geldi artık he burrama
Yarabbime şükürler olsun ki bu gece neye ağladınız?
Cevapla