Gizli Üye(30-35)+1 yılBen 4 yildir hayatimin merkezine koyduğum her günümde andığım deli gibi aşık oladuğum kızla 2 aydir ayriyiz bugün başkasiyla storysini gördüm kalpli falan canim çok yaniyo4 yildir canimdan cok sevdigim kadinla 2 ay once ayrildik su an baskasiyla sevgili olmus storyi gorunce çildirdim delirdim çünkü onu ne kadar sevdigimi Allah biliyo. Mesajla küfürler ettim hakaretler ettim aşağilamalar ettim ağza alinmiycak şeyler söyledim canımın acısıyla. Seni şikayet edicem savciliğa yarin diyor. Tehditten ve küfürden. Gebertirim seni demistim bi kere onu diyo. O da 4 yildir kufurler ediyo bana. Sizce para cezasi mi olur hapis mi? Canim çok yaniyo siz hic 4 yildir sevdiginiz kadini baskalarinin kollarinda gördüğünüz mü?2 aydir ayriydik ve bugun o storyi gordüm. Bu zamana kadar ne istediyse aldim ne diyosa yaptim. Ben bu acıyı hak edicek ne yaptimBen şimdi napicam 4 yilim başkasinin kollarinda benim eş olarak gördüm karicim dedigim kadinBakkaldan çakmak aldım. Cikarttim cüzdanimdan resmini elveda dedim öptüm sanki hisseder gibi yaktım çakmağı tutuşturdum fotoğrafı attım yere. Hayallerimin yanişini izledim dakikalarca yandı yandı kül oldu. Sankj canımı verdim ruhumu yaktim sokak ortasinda
Onun baskasinin kollarinda oldugunu hatirladikca canim yaniyor04 Yorumla
Soran+1 yıl4 yil az bi zaman değil ama hayatina bak gorme duyma onlari birak mutlu olsunlar sikayet işide boş göz korkutmak ici yapiyolar etse bile sende kanitlarson sana ettigi kufurleri
Cevap sahibi+1 yılEvet 1 hafta klucak nerdeyse ve edeette gozukmuyor etmediyse daha etmez sanirim. Sence pişman olur mu delirir mi görmuyorum zaten o gunden sonra her seyi sildim
- +1 yıl
Çok üzüldüm çok haklısın aslında ve iyide etmişsin ama kadın milleti ama güçlü ol yıkılma
Cevap sahibi+1 yıl@Sweetgirl23 arkadaşım yok dostum yok yapayalnızım nasıl yıkılmam
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılAğlarken bile bu kadar güzel olursan daha çok ağlatırlar seni
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂
Niye ağladın kız
02 Yorumla
Soran+1 yılDelidir ne yapsa yeridir bee
+1 yılbu sabah kahvaltı ediyoruz mutfakta sonra bende baba yeter artık bu sabah ben tvde istediğimi izlicem dedim ve mutfakta ki tv de netflixten eski türk filmlerinden açtım (evet manyağım 🥺) sonramsı işte mavi boncuk diye filmi açtım izlerken şıpı şıp diye bi kaç damla yaş düştü işte çok duygusal bi sahnesi vardı 🥺🥲 ona ağladım
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yılAğlamışızdır işte bişeylere boş ver :D Keyifli günler..
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılYalnızlık. ağlatmıştı
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanların yaptiklari hatalardan ders çıkartmayın aynı hataları ısrarla ve inatla yapmaya devam ettiklerini görmek ve ısrarlara yaptıkları hataları kabul etmeyip suçsuz insanları sanki vicdansız gibi gösteriyor olmalarına ağlıyorum.
00 Yorumla En son 15 sene önce giden sevgiliye ağlamıstım sonra bir daha olmadı. senin de göz yasların baya suluymuş he havuz gibi olmuş orası evi su basmasın dikkat et 😎😏
012 Yorumla
Soran+1 yılYaa yuzmede bilmiyom bogulurum artik😂
- +1 yıl
Sana kalp masajı yaparım tüm kırıkların geçer 😉😏 Bir erkek bir kadının yaralarını sarmak yerine daha çok yara açıyorsa o kadını aslında hiç sevmemiş değer vermemiş demektir. Eğer ki bir kadın sevilemediği için ağlıyorsa. Asla bir erkeğe kolay kolay güvenmeyeceğini de temenni etmiş olur. Tüm şehirlerin ışıkları sönsede senin gözlerindeki ışık asla sönmesin be 🌹
Soran+1 yılErkek icin aglamiyodum aglamamda bu dedigin cok dogru teşekkürler 😊
Soran+1 yılYok dogru bildigim yalanlara agliyorums sadece
Soran+1 yıl3 maymunu biliyomusun
Soran+1 yılGormedim duymadim bilmiyorum 🙈🙉🙊
Soran+1 yıl3 maymunu oynarsk inandim inadına lades gibi ya
Soran+1 yılAynen inanmak istedim fos çıkti
Zaman zaman dibe gider insan, çabucak çıkıverir. Bazen ağlarsın içindeki birikmişliği dışa vurursun, bu bir nevi rahatlamadır. Yine de çok fazla üzme kendini olur mu? 🌺
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef öyle cok teşekkür ederim destegin icin💖
+1 yılBabam öldüğünde çok koymuştu. Ama Annemin varlığı çabuk toparlamıştı. Fakat sonra Annemde vefat edince büyük bir yanlızlık kapladı beni. Arkadaşım dostum vardı hepsi yanımdaydı. Ama yine yanlız hissediyordum. 2. Çaresiz kalışımdı ve gözlerim ağrımıştı. Hala daha hüzünlerim 2 sinin yokluğu.
20 Yorumla
+1 yılBugün biraz duygulandım, neden ağlıyorsun demesin kimse diye durdurdum göz yaşımı. Kitapta geçen bir söz üzerine duygusallaştım..
10 YorumlaValla en son ne zaman ağladığımı hatırlamıyorum. Bu çok mutlu olduğum anlamına gelmiyor. Taşlaşmışım.
10 YorumlaBabamın vefatı..
45 Yorumla- +1 yıl
Başın sağolsun...🙏
- +1 yıl
@QUADRATURA teşekkür ederim..
- +1 yıl
Allah gani gani rahmet eylesin inşaAllah ^^
- +1 yıl
@YourName333 Allah razı olsun
- +1 yıl
Amin cümlemizden.
Oha a... q ağlarken de güzelmissin bende seni ağlatırım ama sevinçten hahaha
032 Yorumla
Soran+1 yılHer yerimden aselet akiyo Rabbim vermiş guzelligimi pü masallah der insan bak nazardan valla hastalaniyorum
Soran+1 yılSksksks
Soran+1 yılBu saatlerde uyumam
Soran+1 yılİşsizim 1aydir rahatim ondan sksk
Soran+1 yılGonya sen
Soran+1 yılHm teyzemde mersinde eski hastane vardi o tarafta merkezde
Soran+1 yılCokgezmedim de bi kac kez trenle gittim
Soran+1 yılAciktan okuyorum15 imden beri de çalışıyorum issizligim ekonomik krizden ya iş var ama yol parasina cok gittiigi icin servisli ıs ariyorum
Soran+1 yılInsallahh
Soran+1 yıl6 ya
Soran+1 yılNe anlatim
Soran+1 yılHe o zaman uykum geli 9 10gibide kalkıyorum
Soran+1 yılHaydaaaa
Soran+1 yılSevmiyorum sorma yav
Soran+1 yılİmana gelelim sjsj📿📿
Soran+1 yılHehh efferim
Soran+1 yılEyvallah
Afedersin ama... ağlarken fotoğraf çekme moduna nasıl giriyorsunuz anlam veremiyorum..
01 Yorumla
Soran+1 yılSmsmsjs kiz arkadasima atiyodum
Hislerimi kendime itiraf etmek beni ağlatır. Farkındalık sağlamam beni ağlatır.
02 Yorumla
Soran+1 yılBu ben yaa
Soran+1 yıl🫂
+1 yılHayal kırıklığı anlatamam sözcüklerle hiç beklemdigim bir şey aniden beni yıktı
00 Yorumla
+1 yılNeye ağladığımı hatırlamıyorum. Uzun zamandır ağlamıyorum.
00 Yorumla
+1 yılYalnızlık ve sevgisizlige ve beceriksizliklerime
00 Yorumla
+1 yılBirşeye ağladım ama gerek yok detaya. Geçti gitti.
00 Yorumla
+1 yılGeçenlerde gururuma dokunan bir şey olmuştu ağlar gibi oldum
00 Yorumla
+1 yıl3 yıllık arkadaşlığın kardeşliğin bitmesine sebep oldum aklıma geldikce ağlıyorum
00 YorumlaAğlayınca çirkin oluyorum lan dramatik bir sahne ya da düşünce
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnnemin babamı aldatmasina şahit olmuştum ve bu durumda çok ağladım ondan sonra nerdeyse hiç ağlamadım
025 Yorumla
Soran+1 yılYaşadim aynisini 6 yasindaydim daha sonrasi zaten berbat anliyorum ssni hayal kırıklığıni o ogrendigin andaki umut kırikligini ama insanoğlu umarim senin kaderin guzel olur🥰💖
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim seninde
Cevap sahibi+1 yıl3 ay önce
Cevap sahibi+1 yılBabamın haberi yok daha
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum ama ediyordur
Cevap sahibi+1 yılBiliyor
Cevap sahibi+1 yılAçıklama yapmaya çalışti
Cevap sahibi+1 yılDinlemedim bile
Cevap sahibi+1 yılAçıklaması olmaz aldatmanın
Cevap sahibi+1 yıl23 yaş
Cevap sahibi+1 yılVar
Cevap sahibi+1 yılÜniversite
Cevap sahibi+1 yılSjajakakiaa
Cevap sahibi+1 yılAnlamadım
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGeçmişteki hatalarım elbette.. seks değil, keşke çoğu yaşlı insanlara daha çok yardım edebilseydim diye mesela..
04 Yorumla
Soran+1 yılYaiii hala gec deil🥲💖💖
Cevap sahibi+1 yılElimden geldiğince yapıyorum her gördüğüm yaşlı insana tanıyım ya da tanımayayım fark etmiyor gençliğimde daha çok yapsaymışım keşke diyorum.. 🙏
Soran+1 yılNasip boyleymis farketmen bile cok guzel
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim çok iyisin 🌸
- Kişilik & Karakter konusunda 333 cevap paylaştı.
+1 yılSil göz yaşlarını değmez hiç bir şey için kendini üzmeye
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle degmiyor 🥺
Bugün avm ye gittim, bir çocuk annesinden bir sey istedi, annesi ona çaresizce baktı, yollarına devam ettiler. Evde biraz gözlerim doldu bu olaya.
06 Yorumla
Soran+1 yıl:(
Soran+1 yılDogru bildiğim yanlisa aglamistim :)
Soran+1 yılVe gecti
Soran+1 yılHayir değil 😊
+1 yılAnnemin bana darilmasina. 24 gün oldu hala benle konuşmuyor yaş 25 oldu nerdeyse ama buna hala dayanamam
02 Yorumla
Soran+1 yılAnneler bitanedir ya vardir illaki bi kırildigi sey umarim kisa surede düzelir araniz🥰
- +1 yıl
Kadının doğulu damarı tuttu zaar 😑 umarım düzelir dediğin gibi🥰. Sende sil o gözyaşlarını prenses kimse için değmez 🌼
"Ben onu sadece sevdim bunları hak etmedim" diyerek az önce bağıra bağıra ağladım şimdi de milletin derdine çare olmaya çalışıyorum skxjmssnma
10 Yorumla
+1 yılDeğmeyecek insanlar için zamanında çok agladım aklım basıma geldiğinden beri ağlamıyorum artık 😂
00 YorumlaArabamı mecbur kaldığım için sattım onun için ağladım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlat sahibi olamamam bu ayda negatif sonuç.
02 Yorumla
Soran+1 yılPcos mu var 🥲
Cevap sahibi+1 yılHiç bir sorun yok aksine ama olmuyor işte
Ne oldu neden ağlıyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılAglama seansi yapiyorum😂
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSen neden agladinki
02 Yorumla
Soran+1 yılBen aglamimda kim ağlasın:(
- +1 yıl
Nedenki
+1 yılHatırlamıyorum. Sen neye ağladın?
04 Yorumla
Soran+1 yılDogru bildigim yanlişlara :)
- +1 yıl
Ah be kötü bir kırgınlık ve kendine kızgınlık.
Soran+1 yılMaalesef benim tek kızgınlığım kendime :)
- +1 yıl
Bunun için ağlamaya değmez, gözyaşı silinir ve daha güçlü bir kişilik için kendini değerlendirme evresi başlar. 💪🏼
Şimdi ağladım 😞
10 Yorumla
+1 yılSoğan doğradım baya ağlattı
10 Yorumla
+1 yılEn son ağladığım da çocuktum.
00 Yorumla
+1 yılSen ağlama çirkin oluyorsun.😂
00 Yorumla
+1 yılArtık ağlayacak kadar acı çekmiyorum...
00 Yorumla
+1 yılNiye ağladın erkekmi ağlattı
00 YorumlaBabamın vefatı.
00 Yorumlaİşten ayrıldın mı poncik sen
00 Yorumla
+1 yılYazasım hiç yok lo insanlar için ağladım yineğ
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 341 cevap paylaştı. Yeğenimin çenesini cam kesmişti.
00 Yorumlaılgimi sevgimi hirpalanmasi üzdü
00 Yorumla
+1 yılSeni ağlatan hayat bize neler yapmaz
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılHiç hatırlamıyorum
00 Yorumla
+1 yılAnnemin kanser olduğunu öğrendiğim gün
00 Yorumla
+1 yılBoynun gözüküyor naptım abdestimi bozdun.
00 Yorumla
+1 yılDinlediğim bir beste...
00 Yorumla
+1 yılağlayacak bir şey yok
00 YorumlaBabamın vefatı.
00 YorumlaKimse bilmez, bilmesin de.
05 Yorumla- +1 yıl
aşkın var mı
- +1 yıl
yani
- +1 yıl
Neden
+1 yılSen söyle bakim
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 6,9b cevap paylaştı. Kuşum u kaybetmstim onaydi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYengemle olan kavgamiz
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz o dilini koparirim
- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılNe oldu iyi misin sen
00 Yorumla
+1 yılAnanem 💔😢 hoş geldin minik bu arada 🙂
05 Yorumla
Soran+1 yılYaa uzuldum ve teşekkürler
Soran+1 yılNe olduki
- +1 yıl
Rica ederim 😌 Kaybettik 😢
Soran+1 yılAllah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
- +1 yıl
Amin sağol miniğim 😢😌
- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılhatırlamıyorum aglamıyorum artık hıcbıseye
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 828 cevap paylaştı. Ağlayamam ben
00 Yorumla
+1 yılYıkılan hayallerime ağlarım.
00 Yorumla
+1 yılKıyamam sana kim üzdü
00 Yorumla
+1 yıl31 çekerken İnternet gitmisti
00 Yorumla- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 