Kadının kendisini daha çok ön plana atarsa erkeklerin gözünde değer düşermi?

Ben sevdiğimi ararım bunaltırım erkek kişiliğe sahibim uzaklaşırmı benden birkaç gün sonra sözümüz var beni merak etmesi için ne yapmalıyım yaptığı iş yoğun herkesten kıskanıyor seni kimse duymadın şstiyorum diyor sesini yüzünü kimse. Görmesin ama ben sürekli yazıyorum 10 tane mesaj atıyorum cevabı kısa bir tamam oluyor sürekli kavga ediyorux küçük şeylerden alınıyor belkide uzak olduğumuz için çzlüyoruz catıcak sadece birbirimizi buluyoruz çünkü sözümüz birtek bşrbşrşmize geçiyor şu an benim için biryerlerini yırtıyor ben diyorumki ona gerekirse söz bitsin düğün yapmayız sen yeterki kendini yorma diyorum istiyorum bunların hepsini sma kıyamıyorum çalışırken döktüğü tere o baygın uykusuz gözlerine yanlışmı yapıyorum sürekli aramakta yazmak demek istediğim tüm erkekler aynımı değer vereni sevmiyorlarmı?
Kadının kendisini daha çok ön plana atarsa erkeklerin gözünde değer düşermi?
Cevapla