Hayatın anlamı kalmadığında nasıl tutunuyorsun?

Bipolar kardeşim atak döneminde. yarın gidebilirsek doktora gidicez. istemediğim bir yerde kalmak zorundayım kuruş param yok hiç bir isteğim hayalim beklentim yok. Dua etmek işe yaramıyor. bugün doğum günüm ve tek olumlu şey yok. nasıl tutunmak lazım hayata?

Hayatın anlamı kalmadığında nasıl tutunuyorsun?
Cevapla