Sinir hâliyle hayatımdan birkaç kişiyi çıkarmıştım şimdi sakinleştim mantıklı düşününce gerek yoktu gidip özür dilemem lazım pfff
https://youtu.be/6qRQm2QXDAs?si=DproQDumXvYrCsHX
https://youtu.be/6qRQm2QXDAs?si=DproQDumXvYrCsHX
Kolay kolay sinirlenmem. kötü kişilere karşı birikiyor zamanla ve bende patliyorum. gözüm de bir şey görmüyor o an için karşımda da kimse kalmıyor. sonrada sakinleşiyorum. o kişiler ile bir süre konuşmuyorum. sonra her şey yine normale dönüyor. gurursuz haysiyetsiz insan çok adama herşeyi saydirdigin halde yine gelip bir şey olmamış gibi devam ediyor.
Öfke, anlık bir duygudur ve bazen bizi yanlış kararlar almaya itebilir. Sinirliyken yaptığın şeyler için pişmanlık duyuyorsan, bu güzel bir farkındalık. Sessiz ortamda nefes egzersizleri yapmayı deneyebilirsin; bedenin sakinleşince zihnin de daha net düşünür. O kişilere gidip samimiyetle özür dilemen, hem seni hem de onları rahatlatır.😊 Ayrıca videoyu izleyeceğim, teşekkürler.
Cevap
11Cevap
Öfke problemim yok gayet rahat bir şekilde öfkelenebiliyorum
Hahahajsh delii
Genelde kendime zarar veririm o ortamdan uzaklaşmayı denerim gadası s
Kendine zarar verme ona ver gadası
Olsun kimseye vermeyelim
Hak edene verelim
Belki de öyle olmalı
Öfke kontrolü için içimden kendime "sakin ol, muhatap olmana gerek yok bırak boş boş konuşsunlar" vb. şeyler diyorum.
Öfkelenince değil de aşırı sakinken hayatımdan insanları çıkarıyorum 😂😂 bu daha tehlikeli gibi geliyor
Öfke. Kontrolü yerinde olan bi insnaım ve herkese tam hakettiği gibi davrana bi insnaım gram ayari şaşmaz
Temiz hava iyi gelir o an yapabileceğim bir şey varsa yaparım yoksa uzaklaşırım, çok yaşadığım bir durum değil kontrol edebiliyorum
Ben genelde sakinleşmek için mekan yer değiştirmem gerekli evdeysem dışarı çıkarım misal yarım saat sonra geçer
ben kolay kolay sinirlenmem çabuk toparlarım çünkü en ufak bir hatanın nelere mal olacağını biliyorum
Derin nefesler al sonra dal dermişim 😄 hayır düşün sonrasında ne olucak en önemli kural bu…
frenlıyorum kendımı frenınmde patlarsa kendıme zarar verıyorum
Kendi kendimle konuşmayı bırakıyorum kendiliğinden çözülüyor😀
Az önce sinirlendim jdjdjxjx
En azından gülebiliyorsun
Sinirlenince gülerim 😂🤭
Bi tane daha deli sjsj
😂😂😂😁
Küfür ederim genellikle
Kontrol sağlanması gerekecek kadar öfkelenmem.
Yürüyüş yaparım
Sağlayamıyorum.
İsteyince herşeyi yapıyorum onu anladım
Değişik yöntemlerim var üşendim yazmaya😒
Sağlayamıyorum maalesef ya
şu an nefes egzersizleri yapıyorum...
Sık sık sinirlenmem anlık sinirlenirim
İnciten her zaman incinir
Kum torbasıyla
Ağlıyom
Kimden özür dileyeceksin
saglayamıyorum
Sinirlenmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?