Hayata geç kalmış hissediyorum 23 yaşımdayım ve bütün arkadaşlarım evlendi geç kalmışım gibi neden?

Ciddi ilişkim var bu ekonomide evlenmek çok zor. Yüksek lisans yapıyorum. Özel sektörde çalıştım. Ama berbat bişey. Akademisyen olmaya karar verdim ama çok fazla zaman istiyor. Benim evlenmem de lazım evliyken de işe girmek gerek. Çevreme bakıyorum sağlık sektöründekiler bile berbat durumda biri iş bulamıyor birisi iş beğenmiyor. Ki bütün işler bana yorucu geliyor. Aklım fikrim hayatı daha iyi yaşamak daha iyi gezmek eğlenmek. 2 senedir hem gezip hem çalışıp hem de eğleniyorum. İnfuluncer olanlara bakıyorum kısa yoldan bu istediklerimin hepsini yapıyorlar. Saatlerce ders çalışmak mantıklı gelmiyor çünkü akademisyen de olsam o para bana yetmeyecek.
Hayata geç kalmış hissediyorum 23 yaşımdayım ve bütün arkadaşlarım evlendi geç kalmışım gibi neden?
Cevapla