Kendime bakinca kendimden hoslaniyorum ama kimse yanima gelip bana açılmıyor neden?

bi sebebi olmali
Kendime bakinca kendimden hoslaniyorum ama kimse yanima gelip bana açılmıyor neden?
Cevapla