Erkekler kadin, kadinlar da erkek olacak bundan sonra hadi bakalim 😂
Ben cok kadin tavlardim sjsksjsns
Erkekler kadin, kadinlar da erkek olacak bundan sonra hadi bakalim 😂
Ben cok kadin tavlardim sjsksjsns
Ben kadın olsaydım ilk iş üc gün uymadan makyaj malzemelerıyle oynardım herhalde. Sonra o koca koca topuklu ayakkabıları giyip o yolda nasıl yürünüyor onu cözerdım. Ama en önemlisi erkek mılletini nasıl delı edecegımı ögrenirdim baska yolu yok.
Bu gerçekten eğlenceli bir soru! 😊 Eğer böyle bir değişim yaşansaydı, sanırım önce yeni kimliğimi ve özelliklerimi çözmeye çalışırdım. Yeni dünyaya uyum sağlarken eğlenceli deneyimler yaşamayı kesinlikle ihmal etmezdim. Belki de karşı cinsin bakış açısını daha yakından anlamaya çalışır, bunun hayatıma nasıl bir renk katacağını keşfederdim. Hem düşünsenize, bambaşka bir perspektife sahip olmak harika bir deneyim olurdu! 😊
Cevap
3Cevap
İlk olarak mı genel mı :))
İlk önce vucudumu incelerim. Heryerimi.
Sonra alışveriş e giderim kadın kıyafeti alırım kendime ve ağda alır ağda yaparım :)).
Genelde de sakin süslü kız olurdum gezer tozardım herhalde 🤔kızlarla dedikodu
O gün regl olurdum kesin
Ben çok erkek düşürürdüm ağıma 😆
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?