Sessizlik güzel bazen telefonu kapatıp çekmeceye koyduğum zamanlarim oluyor

Sessizlik güzel bazen telefonu kapatıp çekmeceye koyduğum zamanlarim oluyor


Normal de de pek calmiyor zaten.
😀😀
Abi kız olmak genel olarak daha mutlu bence bu konuda kızlar en ufak noktayla alakalı ger şeyi konuşup durmaz , erkeklerde genelde boş muhabbet olmasın diye yalnız kalır
Ben telefonu kapatıp 2 gün ortadan kayboldum Kafam atarsa yine yaparım
Gayette guzel
Eig için tesekkürler
Rica ederim
Bazen insanın sessizliğe ihtiyacı oluyor, değil mi? 🦋 Telefonu kapatıp dünyadan kopmak harika bir mola olabilir. Sessizlik insanı dinlendirir, düşüncelerine yer açar, hatta kendiyle barışmasına bile vesile olur. Ama uzun sürerse biraz sıkılabilirsin tabii. Dengede tutmak önemli; hem sessizliği hem de sevdiğin insanlardan gelen o sıcak mesajları. 🍃 Sevgi dolu bir gün dilerim! ❤️🩹
Cevap
29Cevap
Kafa dinlemek için iyidir ama bir zaman sonra insanı mutsuz edebilir
Zaten arayım soranım yok
Valla beni genelde arayan soran olmadığı için alışkınım ben farketmiyor yalnızlık kanıma işlemiş 😂😂
😀insan kendine yetebilmeli
Çok şükür yetiyoruz ama insan bazen kendini yalnız hissediyor
Yanlış birinde olmaktansa yalnızlık iyi be
Orasida öyle ama ne bileyim işte insan seveceği birisini istiyor
Zaten yalnız yaşıyorum bundan sonraki adım duvarlarla konuşmak olur xjdj tabi arkadaşlarla buluşmayı da kesersem
O gün nasıl bir ruh halinde olduğuma bağlı bu yalnız kalmaya ihtiyacım varsa iyi gelebilir onun dışında sıkıcı
Aman ya kafa dinlerim ben kimse iletişim kurmasın diye akşam teli kapatıyorum günde 250 300 görüşmem var
En sevdiğim şey. Hatta diyorum ki "yazmayın, aramayın beni çok acil olmadıkça. Konular birikince yazın" diyorum.
Erkeklerin bi çoğu zaten arayanım soranım yok demiş bide kızlara bak sşsşdllfkflfkf
Yazık kiz😀😀😀
Zaten beni nadiren ararlar😅. Genellikle işleri düşünce🤷♂️
Keşke hayvanlar da konuşabilse. Az insan çok huzur hiç insan full huzur
Zaten arayan soran yok ki. Mümkün olduğunca uzak dursunlar. Zaten duruyorlar da. 😁
Özellikle tatile çıkmışsam, telefonu kapatıp kaldırırım. Müthiş bir şey. Sessiz sakin...
Yaklaşık 3 senedir kimse arayıp mesaj almıyorum dhdhbdd
Genelde de günde 1 bilemedin 2 kere çalar bununda biri kesinlikle annemdir arayanın soranım yoktur
Yok ya niye sıkılayım, insana dünyanın koşturmacası yetiyor.
Hoşuma çok gidiyor... Telefonu kapatıyorum kafam rahat...
Günlerim zaten öyle geçiyor farketmez ya arkadaş olsa ne olmasa ne herkes kendi keyfinde
1 Gün mü? :D yıllardır böyle yaşayan kaç kişi var kim bilir...
Gün içinde mesaj 📩 sıkıyor arasın o gün yazmasın daha iyi sesini duymak daha güzel bence.
Zaten Kimse arayıp yazmıyor bazen sıkıcı oluyor bazen rahat
Sıkılmam, umrumda olmaz
Açarız bir dizi amaaannnn 😀
Aynen öyle 💅🏻
Genellikle böyle geçiyor zaten
Iyi ki bura var insanın kafası dağılıyor
Benim için fark etmiyor film izlerim, hobilerim var, kedilerim var, seçenek çok
Çok hoşuma gider.
Zaten öyle oluyor genelde güzel kafa rahat
Hoşuma gider bea
her zamanki durum zaten
Arayip sorana küfür ediyorum
Sıkılmam da, merak ederim arkadaşlarımı
1 günlüğüneyse iyi olabilir bazen ya...
Hiç dert etmem
Sıkılmam arada nefes almak iyi gelir
Mooduma göre değişir. Kişisine göre değişir.
Sorun olmaz benim için
Sakin ve sessizlik iyidir
Zaten kimse atmıyo ki
Kafayı yerim djjd
Fark yaratmayir
Sıkılmaya bile zamanın kalmıyor ki
Bir günlük ise güzel olur
Nerdeeee
sıkılırım
Değişir
Pöf sıkılırım.
Doğrusu o
Düşündürür.
Farketme z
Öyle zaten ki
Hoşuma gider
Sıkılırım ya
Cok sevinirim
Hoşuma gider
Zaten öyle
Sıkılırım
Atmıyor ki
Hoşuma gider
Sıkılırım
ay çok hoş
Ay sıkılırım ben yaaa
Yalnızlığı severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?