Kendi iç sesinle kurduğun diyalog, dış dünyadaki seslerden bağımsız olarak seni yalnızlıktan koruyabilir mi?

''Yaradılışımı, geleceğimi, çevremi, insanların farklılığını, duygularımın çeşitliliğini sorguluyordum. Kendimi dinlemeyi öğrenmekti bu yaptığım. Çünkü duyulabilecek kadar yüksek bir ses vardı içimde. Bunu fark edince, dünya üzerindeki bütün insanlar birden yok olsalar dahi yalnız kalmayacağını anladım. Çünkü ağzımdan çıkan, başkalarının duyabildiği bir sesin yanında, içimde yankılanan ve kimsenin varlığından bile haberdar olamayacağı başka bir ses daha vardı. Demek ki kendimle diyalog kurabilir, aynı konu hakkında yüksek sesle bir söz söylerken, içimden de bambaşka bir cümle kurabilirdim. Dünyayla aramdaki köprüyü ve kendime açılan kapıyı böylece keşfettim.''


Kinyas ve Kayra

Kendi iç sesinle kurduğun diyalog, dış dünyadaki seslerden bağımsız olarak seni yalnızlıktan koruyabilir mi?
Kendi iç sesinle kurduğun diyalog, dış dünyadaki seslerden bağımsız olarak seni yalnızlıktan koruyabilir mi?
Cevapla