Çıkış yolu bulamadığın durumlarda iç sesini mi dinlersin? Yoksa etrafın daki insanların sesini mi?

Hangisine kulak verirsin? Karar aşamasında.
Çıkış yolu bulamadığın durumlarda iç sesini mi dinlersin? Yoksa etrafın daki insanların sesini mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir çoğunuz ile aynı fikirde olmama sevindim. Bende her zaman için iç sesimin peşinden gitmişimdir. Ve hiç bir zaman beni yanıltmamıştır.

Şimdiye dek sorularıma görüşlerini eksik etmeyen tüm KScanlara teşekkürlerimi gönderiyorum. Benim KS fenomeni maceram artık sona eriyor. Bazen hüzünlü bazen de güldüren harika zamanlarım oldu. Çok çok tatlı ve hepsi birbirinden harika insanlar tanıdım. Beni tanıyan, tanımayan tüm KScanları saygı ve sevgi ile selamlıyorum. Kalın sağlıcakla.
Çıkış yolu bulamadığın durumlarda iç sesini mi dinlersin? Yoksa etrafın daki insanların sesini mi?
Cevapla