İnsanlar neden bu kadar oynak bu kadar karaktersizler?

Arkadaş ne aileden ne iş yerlerimden ne tanıştığım erkeklerden hepsi ayrı karaktersiz bi dediği bi dediğine tutmayan arkandan iftira atan dedikodunu yapan yüzüne gülen bu sefer yüz bulamayınca yine dedikodunu yapan konuşmayı kestikten sonra omurgasızca başka hesap açıp hiçbişey olmamış gibi tekrar yazanlar kusacam artık valla

İnsanlar neden bu kadar oynak bu kadar karaktersizler?
Cevapla