İçinin yangınıyla mı hareket edersin yoksa aklında ki sesle mi konuşursun?

Biri mantığıma çok uyuyor diğeri kalbimin en derinlerinde nefes alıyor her anım o onsuz kendimi düşünemiyorum ama mantıksız olmayacak bir şey çok uzakta diğeri her anlamda yanımda beni sarıp sarmalıyor ve iyi hissetiriyor ne yapacağımı bilmiyorum sizce İçinin yangınıyla mı hareket edersin yoksa aklında ki sesle mi konuşursun?

İçinin yangınıyla mı hareket edersin yoksa aklında ki sesle mi konuşursun?
Cevapla