Arkadaşlar yaş
İlerdikçe insan hayatında neden kimseyi istemez yanı?
İlerdikçe insan hayatında neden kimseyi istemez yanı?
Sıfır noktasından başlar insan.
Sıfırdan başlar ve ortalama yetmişe kadar yol alır. Yorulur ve yorar. Insan sadece kendi yürüdüğü kadar ilerler..
Kendi çizdiği yolu bir başkasının bozmasını istemez ve bu yüzdende kimseyi yolunda yürütmeye gönlü olmaz..
Yaşanmışlıklar veya çevreden şahit olduklarıyla ya da duyduklarıyla kendinde önyargılar oluşan korkan özgüvensiz hale gelen insan çok. Herkes evlenecek diye bir şey yok ancak sevgiye aç varlıklar olduğumuz için hayatına birini almadan da yapamıyorsun. Yanlış birini alınca da bu sefer önyargıların haklı duruma çıkıyor daha da kötü hale geliyorsun.
Yanı bilmiyorum olabilir ben sadece yaş aldıkça hayatımda kımseyi istemiyorum bilmiyorum sebebini de pek
Almak zorunda değilsin. Bende almıyorum gayet mutluyum.
Yanı anlıyorum evet öyle ben sadece olgumlaşınca insan o yüzden kımseyı istemiyor bende öyle istemiyorum
Doğru insan olmadığı sürece yanıma bırak gelmeyi sokağımdan geçemez. Yaşın ilerlemesi öyle kolay bir süreç değil... birtakım zorlukları yaşayıp , bedel ödedikten sonra kolay kolay konfor alanımıa müdahale edilmesini istemem.
Olgunluk bence yaş ilerledikçe kriter artar gençken kusurlar insanın gözüne gelmez bir sey olmaz evlenince değişir derler veya ben onu yonturum der ama yaş ilerledikçe insanın birinş değiştirecek gücü de sabrı da kalmaz
Bu durum oldukça doğal bir süreç aslında. İnsan yaş aldıkça daha seçici olmaya başlar, çünkü zihinsel olgunluk arttıkça kaliteli ve anlamlı ilişkiler öncelik kazanır. Gençken geniş bir çevreye veya sürekli birini yanında tutmaya daha çok ihtiyaç duyulabilirken, olgunlaştıkça daha derin, samimi ve bizi gerçekten besleyen insanlarla vakit geçirmek isteriz. Bu bir tür içsel arayış ve huzur arama hali diyebilirim. 💫😊
Cevap
12Cevap
Çok söylediğim bir söz vardır, "insan yorgunuyuz" diye. Yara ala ala, hayal kırıklığına uğraya uğraya mücadele etme isteğimiz kayboluyor. Herkesi kendi hâlinde bırakmak bize o an için iyi geliyor.
Büyüdüğü için insanlardan uzaklaşmaya çalışır gerçekleri görmeye başlar. Herkesin kötü olduğunu Öğrenir cikarci olduğunu Öğrenir o yüzden
Anladım ben gerek duymuyorum ve istemiyorum bilmiyorum ya
Yanı haklısın olabilir
Yediği kazıkların acısı sebebiyle herkese aynı gözle bakmaya başlar insanları tanıyordur çıkarı olmayanın yanında olmayacağını biliyordur vs
Çünkü bir sosyal yaşantısı yoktur olsa belki olabilir ailevi sorunları vardır ve sevdiği ruh eşiyle tanışamamıştır daha
Geçmişte yaşadığı kötü yaşadığı yaşantı yüzünde. Yalnızlık huzur verici. Tavsiye ederim
Aynen kesınlıkle öyle düşünsene geçmişte sana yapan kötü davranan insanlarla yan yana geldikçe gördükçe istemiyorum ya gerek duymuyorum öyle işte umrumda değil
Bende öyle yapıyorum. Böyle davrandıkça onların gereksiz insan olduğunu anlıyor
Bende 30 yaşına yaklaşmaya başlayınca hayatımda erkek istememeye başladım. Zihniyetlerini biliyorum çünkü. Yaş ilerledikçe tecrübe ile insanın gözü açılıyor çünkü.
yaş ilerledikçe maddi bağımsızlığını kazanırsın. bu durum insan derdi çekmeyi katlanılmaz kılar. kaç yaşındasın ki?
18 gencim daha :(
asosyal mi olmak isttiyorsun?
Yok be ne alaka o şu an
Diyprum ki hayatımda kımseyı istemiyorum ya sevmediğim kişiler bana yaptığı davranış herhalde üzecek bir hareket geçmişten olan ondan diyprum kımseyı istemiyorum
ilişki konusunda mı kimseyi istemiyorsun?
anladım. bence hayat yormuş seni
Arkadaş konusunda ya insanlar kötü ya muhattabım değil
senin nasıl bir kişiliğin var?
Ya herhalde anlatmadım boş ver neyse
Benım iyi kişiliğim iyi bi insanım temız
tanımla işte
Dedim ya iyi bi insanım temız o yüzden hayatımda canım saçma sapan insanlari istememen sebebı huzur ve mutluluk sevdiğim insanlarla zaman geçirmek istiyorum
böyle kişilerle muhatap ol
Bende onu demek istiyorum işte hayatımda o yüzden kımseyı almıyor ve istemiyorum
en iyiswsi az insan öz insan
Huzur daha öncelikli hale gelir
Cunku güvenilmez ve yorucular hepsi
Çünkü yalnızlığın verdiği hazzı başkasında bulamazsın
Insn sahteleri goruyor
Rahatın bozulmasın diye
Gerek duymaz yalnızlığa alışınca
Anladım ya
Bikkinlik
Ne gerek var
Yalnızlığı sevdiği için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?