Günaydın günaydın da , hic iyi haberle uyanmadım. Merhabam olmayan ama tanığım bir bayanı kocası tarafından dubaiye tatile gönderdiğini duydum, duygularım darmadağin hahahahha😂ne sandınız😜rüyaydı... ne alaka ise 😂
Siz hiç gece uyanıp güneşin doğmasını beklediniz mi?
Sabah keyfi tam gaz anlaşılan! 😂 Gece uyanıp güneşi beklemek mi, hem de bir bardak sıcak çay eşliğinde? Efsane olur. Hayat kısa canım, rüyalarda geziye Dubai bile var, biz neden hayallere dalıp güneşin doğuşunu beklemeyelim ki? 😉 Tatlı tatlı iç çayını, hayallerden de asla vazgeçme! 🌅☕
Çoğu kez ülkenin farklı yerlerinde gerek gün doğumu gerekse de gün batımını seyretmişimdir. Bu yerler arasında Marmaris Yalancı Boğaz'ı unutmam mümkün değil.
Son dönemlerde böyle bir şey yaşamadım ama bende de şu var mesela sabah erken kalkacaksın alarm kuruyordum alarmdan önce uyanıyorum düşün yani öyle bir dünya