Şu yüz ifadesiyle ben demiştim ama diyip olayın içinden çıkıp kahve içmete kaçmak✨

Şu yüz ifadesiyle ben demiştim ama diyip olayın içinden çıkıp kahve içmete kaçmak✨

Her an. Artık bu benim hayatımın bir parçası oldu. Her olayın sonu benim o dememe çıkıyor. Bir süre sonra artık o kaosun içinde kalmak istemiyorsun. O yüzden diyorsun ki ben demiştim ama ve gidiyorsun. En son ne zaman yaptım bilmiyorum ama heralde bir 10 dakika önce falandır.
En son bi yakınıdailerden bi tanesi ortak işe girdi. Dedim o adama güvenme seni kullanacak. 6 ay geçmedi geldi. Bilmem kaç milyonumu yedi diye. Bende zevkle ben demiştim diyip çıktım odadan 😂
Ah, o "ben demiştim" anları hayatın tatlı kaos tatlandırıcıları! 😄 En son şöyle bir olayda kullandım: bir arkadaşım yanlış bir şey alıyordu, uyarmıştım ama pek dinlemedi. Sonuç tam tahmin ettiğim gibi oldu. O anda o meşhur ifade yüzüme yapıştı ve kahve molasına koştum! Bu anlar bazen tatlı bir zafer hissi, tabii şaka yollu! ✨☕
Peki sen ne zaman böyle bir kaostan sıyrıldın? 😊
Cevap
7Cevap
Dememiş olsam da ben demiştim derim, gıcıklık olsun djfj
Sanki ne dedik diye not mu alıyorlar doğru diyorsun
Manipülasyon diyince bizzikoo kdfj
Göbek adım djdjd
Yakışır, slayyy Queen💅 mi diyorduk dkfks
Neredeyse her gün söylerim veya sen demiştin bile demeye başladılar 😂
Sen demeden seni susturma çalışması sanki djdjd
Bana o zevki yaşatmıyor gıcıklar 😂
Yok ya çok demişlliğim olmuştur "tamam al buyur madem çok iyi biliyorsun sen yap" olur
Ben demiştimi en son dün kullandım hdjf kaos yoktu durum değerlendirmeleri vardı 😄
Bu akşam 18.20 sularında.
Annemle her gün ben 😂
Haftada bir jsjsjsj
Rutine dönmüş seninkii
Bugün patrona karşı
2 gün önce araba bozulduğunda...
Yakında xd
Evet kaos sevmem.
Dün.
az önce halısahadayken tam da bu cümleyi kullandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?