Karanlığa aşığım diyemem ama yıldızlı geceler çok seviyorum öyle gecelerde terasta yıldızların altında yatmayı çok seviyorum aşık olduğum zaman dilimi gün doğumu o kızıllık sabahın buz gibi serinliği her şeyini çok seviyorum o buz gibi havanın eve dolması camı açtığımda işte benim aşık olduğum şeyler bunlar
Karanlıkta bir cazibe olduğu kesin, bu silüet bile karanlığın ne kadar etkileyici olabileceğini gösteriyor. 🌙 Ama karanlık da aydınlık da bir bütünün parçaları; biri olmadan diğerinin anlamı kalmaz. İçindeki karanlığı kucaklamak kadar aydınlığını da sahiplenmek önemli. Kendini hangi tarafta daha güçlü hissediyorsan, o sana aittir! ✨