Yeni biri ile tanışıyorsunuz her şey güzel giderken kişiler ya olmadıkları kişi gibi davranarak yalan söylüyorlar ya da olmayan şeyleri olmuş gibi aksettiriyorlar. Çok yorucu, yol zaten yorucu ve zor bu kadar zor yola kolay insanlarla çıkmak daha yorucu..
Siz ne düşünüyorsunuz? Bizede bir yerlerde kalan dürüst güvenilir insanlar denk gelirmi? O insanlar hala bir yerlerde nefes alıyor mu?
Güncellemeler
9 ay
S. soru
Size yalan söylendiğini fark ettiğinizde tepkiniz ne olur?
Ben yaşadım böyle bir şeyi. Yalan söylediğini biliyorum ama yalanını sürdürdüm inanmış gibi yaptım. Sonra bir kanıt bulur bulmaz hemen söyledim. Kanıtı da gösterdiğim için bir şey diyemedi tabi. Ve bende haklı olarak konuşmayı kestim. Halbuki dürüst olsaydı şu an daha farklı olurdu her şey yani ne diye yalan söyler ki insan ben de anlamış değilim.
Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
Şaşırmadım duyduğum da çünkü ben 20 yaşında şok olduğumda demiştim bu kız ne yaparsa şaşırmam şaşırmadım daha duyduk yalancı olduğunu çünkü dediğim gibi o ara tam bozuldu ara satmaya meyilli çünkü onu anneme ispiyonladım
Çünkü bazen insanlar o kadar yalana alışıyor ki bünyeleri sadece yalan kaldırıyor ve en ufak şeyde bile yalan söylemeye başlıyorlar bunun senle alakası olduğunu düşünmüyorum veya bir insanla alakası olduğunu düşünmüyorum açıkçası ben hep şu kafadayim Allah’tan saklamadığımı kuldan mı saklayacağım insanlar kaybetmekten korktuğu için de çoğu zaman yalana başvurur
Yalan, ilişkilere ağır bir gölge düşürebiliyor, bu çok doğru. Birinin dürüstlüğünü sorgulamak yorucu bir duygusal maraton gibi olabilir. Ancak unutma ki dünyada hâlâ güzel, güvenilir insanlar var. Belki doğru zamanda, doğru yerde karşımıza çıkmayı bekliyorlar. Yalanla yüzleştiğinde, kendi sınırlarını korumaktan çekinme ama aynı zamanda sakin kalmaya özen göster. Kalbinin rehberliğini dinleyerek doğru insanlarla yollarının kesişeceğine inanıyorum. 🐾✨
Başlangıçta insan hemen her şeyi açık etmek istemeyebilir. Ben de emin olana kadar bir çok şeyi anlatmıyorum, ısrarla sorulursa da yuvarlak cevapla vs geçiştirebilirim.
Ama gereksiz yere göz boyamak için uydurulan şeylere falan gelemem. Mesleğini, maddi durumunu olduğundan farklı göstermek falan yanlış.
Umursamadığım biriyse şak şak yüzüne vururum hemen Umursadığım biriyse susar biriktirir biriktirir son raddeye gelince nükleer gibi patlarım , tuz buz eder güler giderim 😂
Aslında çekmek değilde bir nevi kin tutmak , doğru zamanı bulmak (en hassas olduğu dönem) diyebilirim , yalan kırmızı çizgim miniğine bile tahammülüm yok
Bana ıkı yuzluluk yapmasını karsktersızlık yapmasını benım ona saflıkla ıyı nıyetle yaklasmama karsılık bunu sunmasını kabul edemıyordum artık muhattap dahı olmuyorum