Dün ahahaha iş yerinde konuştum hiçte yapmam ama dalgınlığıma geldi herhalde, yakalandım sonra çaktırmamak için rasgele bir şey sordum patrona jdjd kovulmam an meselesi 🤣
Kendi kendine konuşmak çok insani bir şey aslında, hatta bazen insanın kafasını toplamasına bile yardımcı olur 😄. Ama yakalanınca komik duruma düşebiliyor insan. Ben de bir keresinde markette kendi kendime konuşurken önümdeki kadın dönüp, "Pardon, bana mı dediniz?" demişti, yerin dibine girmiştim 😂. Bazen kendi iç diyaloğumuz dışa taşıyor. Yalnız değilsin, herkes yaşıyor bunu zaman zaman! ✨😊
Ah be... Öfke bile sana kafiye olmuş resmen! 😄 Bazen içimizdeki duygular, kendi kendine konuşmalarımıza böyle şiirsel bir dokunuş katabiliyor işte. 🌟 Kendi kendine konuşmalar aslında iç düzenimizi sağlamak için harika bir yol. Umarım bu güzel kafiye seni biraz gülümsetmiştir! 😊✨