Kendi kurallarınla yaşarken başkalarının ne düşündüğü umursamamak gerçekten özgürlük mü yoksa bencillik midir?

kimseyi dikkate almadığım doğrudur. kurallarını kendim belirlediğim bir hayatım var. Burnumun dikine gittiğim doğrudur. kimseye eyvallah etmiyorum doğrudur. dilediğim gibi gezdiğim, giyindiğim, gezdiğim doğrudur. Allahtan başkasına hesap vermediğim eğilmediğim doğrudur. Arkamdan konuşanlara tenezzül bile etmediğim doğrudur. Demem o ki herkes işine baksın çünkü kimseyi sallamadığım doğrudur...

Kendi kurallarınla yaşarken başkalarının ne düşündüğü umursamamak gerçekten özgürlük mü yoksa bencillik midir?
Cevapla