Güzelliğin ardına gizlenmiş ölümcüllük, insanın içindeki çelişkinin mi yoksa dengesinin mi göstergesidir?

İçimizdeki ikili doğa (güzel–ölümcül, narin–sert, iyi–kötü) bizi tutarsız bir çelişkiye mi sürüklüyor; yoksa tam aksine, bu iki tarafın varlığı bizi daha dengeli ve bütün bir insan mı yapıyor? (∩ ⌣̀_⌣́)

Byakuya... Senbonzakura Kageyoshi 🍃✨🌿
Byakuya... Senbonzakura Kageyoshi 🍃✨🌿

Maskelerden arınmış, zıtlıklarını kabullenip onlarla barışmış bir ruh, sütliman bir deniz gibi huzur verir insana...

Güzelliğin ardına gizlenmiş ölümcüllük, insanın içindeki çelişkinin mi yoksa dengesinin mi göstergesidir?
Cevapla