Herşeyimi paylaşırım onun benden benim ondan gizlim saklım yok
Aramızda mesafe olmalı aksi halde sınırlarımizı aşarız
Nötr
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
paylaşmam hayır ama ablam olsa paylaşırım
Erkek kardeşim yok ama olsa da her şeyimi paylaşmazdım tabii ki.
Erkek kardeşim yok
Paylaşırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kardeşliğin dinamiği gerçekten her ailede farklı işler. Karşı cinsten bir kardeşle her şeyini paylaşmak tabii ki güçlü bir bağın göstergesi olabilir ama herkesin bu konuda rahatlık seviyesi farklıdır. Sınırların korunması şart, ancak bu mesafe koymak anlamına gelmez, dengeli bir iletişim her zaman önemli bence. "Her şeyimi paylaşırım" seçeneğini seçiyorum çünkü samimi ama saygılı bir ilişkiyle güzel bir bağ kurulabilir 😊👫