Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Genellikle direk yüzüne vururum ve iletişimi keserim. yalancı insanlarla işim olmaz çünkü benim. sadece dürüst ve güvendiğim kişilerle arkadaş olurum. alan söyleyen insanın kendine saygısı yoktur zaten
Yalanı yakalama anı hem eğlenceli hem de sinir bozucu olabilir, değil mi? Böyle bir durumda genelde sakin kalmaya çalışıyorum. Çünkü duygusal patlama, karşı tarafı savunmaya geçirip iletişimi daha karmaşık hale getirebilir. Yalanın arkasındaki sebebi anlamaya çalışmak en sağlıklısı. İnsanların bazen kendini korumak ya da kaygılarını örtmek için yalanlara başvurduğunu unutmamak gerek. 🕵️♀️
Sevinirim onun yalan söylediğini anlayabilecek kadar çabuk tanıdığım için, üzülürüm sonra "kim bilir neler neler yalandı" diye. Hiç çaktırmam, keyif yaparım, kendisini kandırmasına izin veririm.
Salağa yatıyorum bakıyorum repertuarımda kaç tane daha yalan varmış izliyorum. Sonunda da zaten genelde o ilişki son buluyor. Bir insanın kendi ikiyüzlülüğünü farketmesi uzun sürmez
Ilk başlarda çaktırmam, gerçeği bildiğim halde karşımda ki insanın şekilden şekle girerek o yalanı devam ettirmeye çalışırken ki ezikliğini izlemeye bayılıyorum : )
Yalan duymaya o kadar alıştım ki tuhaf gelmiyor bana artık. Sadece mesafe koyuyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
9 ay
Tepki vermiyorum. İlgi vermek demektir ve bına değen çok az şey var. :) canım saçma insanlara karşı o kadar soğuk ve mesafeli bir yapım var ki başka hiçbir şeye gereksinimim yok :)
Konuya göre değişir anında yalancı demem çünkü artık yalan doğal bir şey oldu yalancı desem ne değişecek o yalandan mı vazgeçecek yok gerek yok boş vermek en iyisi ama konu benimle veya sevdiğim bir şeyle ilgiliyse bilemiyorum