Hainliği ya da degersizliği affetmiyorum. Bu sebeple tüm arkadaşlarımı sildim. Ama yalnız kaldım. Detay okur musunuz?

Bana ikiyüzlülük yapıp arkamdan beni satan ve de bana değer vermediğini hissettiğim arkadaşlıklarla bağımı kopardım. Ama işin kötüsü, bu kişilerle güzel vakit geçirip eğleniyordum bu defa yalnız kaldım. Diğer türlü de midem ikiyüzlülüğü kabul etmiyor. Tek candan dostum kaldı ama o da bana hem mesafe olarak uzak hem de evli çocuklu. Yani yılda bir anca bı araya geliyoruz. Yalnız kaldım. İyi mi ettim kötü mü nedir düşünceniz?

Hainliği ya da degersizliği affetmiyorum. Bu sebeple tüm arkadaşlarımı sildim. Ama yalnız kaldım. Detay okur musunuz?
Cevapla