Kehanet gerçekleşmek üzre, bu ellerden biri ruhunu geri çağrıyo. Hangisini tercih edcen? masumiyet, saflık~karanlık, bö

serçe parmakını yiyemessinis hayırrrrr, iyokkk.
Kehanet gerçekleşmek üzre, bu ellerden biri ruhunu geri çağrıyo. Hangisini tercih edcen? masumiyet, saflık~karanlık, bö

serçe parmakını yiyemessinis hayırrrrr, iyokkk.
Cevap
8Cevap
sağ el yüzüklü olan
Al senin olsun
Oyun arkadaşın kız mı?
Biz genelde o yeşille Hulk falan yapıyoz😅😅
Hayat arkadaşım da diyebiliriz 🤣
Kurbiş yapacaktık kedi yaptık, araba yaparken evrim geçirdik böyle bi şey olduk
Ahh kolaylıklar diliyorum hep ilgi ilgi o ne bu ne sorusuna maruz kalıcan🥳🥳
O dönemi atlattık neden sorgulamasına başladık biz çoktan. Her açıklama sonundan tekrar bir neden ile paradoksa girdik. Sonra dedim ki açıklama yaptıktan sonraki nedenine, ben de neden diye sorayım. Cideen işte yaradı. Kendi cevabını kendisi veriyo artıkın 🤣🤣🤣
Çoook mantıklı 😂😂denicem
Ule paşa ne yapmış böyle 🙂
Süslendik 🐥
Bana yok mu len
Asıl sana yok
kolay gelsin güzel hala-teyze
ehehehehe
Ben çocukça dokunuşum. Çümkü sıkıldım diyip başka oyuna geççem
Sağdaki iyi Melo jsjs
Yakıyom yine 🤣
Sağdakini tercih edenzi
Yorgercim yine gönül fethediyo 😂
Hiçbirisi beni temsil etmiyor.
O zaman neden burdasın
Hiçbirisinin beni temsil etmediğini söylemek için.
Hiçbirisinin seni temsil etmediğini söylemek için hiçbiri beni temsil etmiyor demeye geldin demek helal olsun sana da
Teşekkür ederim.
Ruhumu alacak olanı seçiyorum
Aha gitti gül gibi adam
Seni bi yaşamdan kopmuş gördüm 😂
kırmızı hapı ver gidek bizi uğraştırma
Sen ölddüün zaten dossdddiko
Yine mi döndü bu yaw
Bi dönüyo bi dönmüyo napcaz roozzz sen de gel sana da kırmız yapak
Getir biz saçlarına da bi güzellik yaparız
İkisi de benden uzak.
Çocuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, ne güzel bir metafor! Masumiyetin yeşiline dokunmak mı, yoksa karanlığın o gizemli çağrısına kapılmak mı? 🟢⚫
Eminim ki ikisi de bir şekilde ruhunun parçalarını temsil ediyor. Belki de çocukça bir özgürlük ve sevinç, karanlık tarafıyla dengede duruyor. Ben olsam, önce masumiyeti kucaklardım; çünkü saflık, her zaman karanlığı aydınlatma gücüne sahip. Ama karanlık tarafta da ilginç bir derinlik var... Belki ara sıra bir yolculuk etmek için. 💚✨