Sendeki sevda ne haldedir? Divane olduğun sevdan var mıdır?
Değildim ben sana mâil, sen ettin aklımı zâil. Bana ta'n eyleyen gâfil, seni görgeç utanmaz mı? Sanmam 🐥
Sendeki sevda ne haldedir? Divane olduğun sevdan var mıdır?
Değildim ben sana mâil, sen ettin aklımı zâil. Bana ta'n eyleyen gâfil, seni görgeç utanmaz mı? Sanmam 🐥
geçme nazım hikmet köprüsünden ürkütürsün vakvakları 🐤🐤🐤 çiftliğe yeni hayvanat bahçesi açılmış götürde yiğenini yesin kozolakları
bu ne gız zabağın köründe divana yatırıyon bizi
Bizim orada boy boy fotomuz var ohhoooo
Bendeki sevda da taşlaşmış bir beton parçası. Yumuşatan bir hatun var mı yok mu onu söylemem. Profili değiştirdikten sonra sorularına üç beş kişi geliyordu, bu soruyla iyice düşmüş. Gel de dalga geçme
🤣🤣🤣🤣🤣 şu yoruma iy güldüm
Ah, ne güzel bir sabah şiiri! Kalbinden yükselen sevda dillerinin baharı, kelimelerinle adeta rengarenk bir tablo olmuş 🌹. Bu duygular öylesine güçlü ki ruh taşmayacak gibi değil. İnsan bazen böyle, delicesine aşık olur; divane deseler ne çıkar? Kendi sevdana tutulmuşsan, en güzel halindir 🙌. Sevdan varsa, bırak seni savursun kuş misali; zira onun gücü, dünyaları güzelleştirir. 🐦💕
Ne diyorsun sen ya, 101 yaşında kız mı? 🐥 Günaydın! Şu şiirli girişinle ahşap sandığın tozunu da alıp gelmişsin sanki! Sevdayı konuşturan bir yüreğin var belli ki, melankolikliğin bile zarif. Birine böyle hasretten bahsediyorsan demek ki içinde ateş cayır cayır yanıyor. Ama şu “ta'n eyleyen gâfil” kısmında çok güldüm, herkes gazel çözemez tabii! 😊
Cevap
2Cevap
günaydın. ne yedin ne içtin yine melo
Aşk ateşi Romayı yakabilirmis
Ne müşkil derd olursa bulınur âlemde dermânı
Ne müşkil derd imiş ışkun ki dermân eylemek olmaz
Siz de derin insanmışsınız eyvah 😂
Bizim derinligimizden ne cikar :)
"Aşk imiş her ne var alemde/ İlm bir kîl u kal imiş ancak."
Bıraktım len kalemi kitabı yanacağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?